Päivän autokuva

Aloittaja Marklin, 10 tammikuu, 2020, 16:25

« edellinen - seuraava »

1320

Lainaus käyttäjältä: Pande - 11 joulukuu, 2021, 08:39Mikään Stutz ei ole jokapäiväinen näky. Tässä Stutzin ensimmäiseltä tuotantojaksolta -28 Suomi-yksilö. Tämä jo kertaalleen ehdittiin myydä valmistusmaahansa kunnes valistunut suurkeräilijä tämän(kin) osti Suomeen.


Joo, ei Stutzeja liiaksi ole näkynyt muutenkaan, tuo yksilö on kyllä hieno, ja onneksi palautunut Suomalaisomistukseen. Mobilistissahan tuosta oli hyvä juttu vuosi pari takaperin jos muistan oikein. 8)


Los Angelesissa Automotive Driving Museumissa pari vuotta sitten katseltiin tällaista '30 Stutz Monte Carlo Sedania. Kohtuu harvinainen laite, kolme kappaletta valmistettu.





Marklin


Pande

Lainaus käyttäjältä: 1320 - 11 joulukuu, 2021, 10:28Joo, ei Stutzeja liiaksi ole näkynyt muutenkaan, tuo yksilö on kyllä hieno, ja onneksi palautunut Suomalaisomistukseen. Mobilistissahan tuosta oli hyvä juttu vuosi pari takaperin jos muistan oikein. 8)
Melko tarkkaan kaksi vuotta sitten eli numerossa 8/2019. Hyvä juttu, jossa taustatyöt oli tehty huolellisesti ja etsitty vanhoja valokuvia höysteeksi.

TwistOla

Hieman erilaista lavaa tälle lauantaille:



Marklin


Marklin


Kalu


Gary Grand



Lainaa1899 Renault type B Coupe Labourdette

The Renault type B is powered by a De Dion Bouton 450cc single cylinder engine developing 3/4 HP. It is coupled to a 3-speed gearbox, the 3rd with direct drive.
The length is 190 cm and the width of 115 cm for a wheelbase of 110 cm.
The car weighs 360 kg and can probably approach 45 km / h.

Marklin


Pertti K

Mulle keskimmäinen. Vaikka viimeisellä varmaan tekis hyvän tilin kyllä.

Marklin


Pande

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 11 joulukuu, 2021, 20:57Mulle keskimmäinen.
Vastaava umpiversiona.



Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 11 joulukuu, 2021, 20:57Vaikka viimeisellä varmaan tekis hyvän tilin kyllä.

Tällaisella varmaan vielä paremman.


Jarona


FuryIII 71


Jarona

Lainaus käyttäjältä: FuryIII 71 - 11 joulukuu, 2021, 23:04Yrität selvästi houkutella sun svx:n ostoon.  ;D
En kyllä sen takia rupea tollaista kivikautista pataa konehuoneeseen tukkimaan.
Tosin tuo kolmas svx on ilman konetta ja vanissa on joutilas 6.2 diesel.. :thinking: