Päivän autokuva

Aloittaja Marklin, 10 tammikuu, 2020, 16:25

« edellinen - seuraava »

Pertti K

Tai sitten ei, taisi aika taas kullittaa muistot.



Mutta oli se siellä jossain.


palontie


stonesour-094


Gary Grand


stonesour-094

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 16 joulukuu, 2021, 06:58Fiiu? :P
X1/9

Eiku? Mikäs piru tää oli? :o
Joo ei kyllä ole murtoluku tuo?!

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: stonesour-094 - 16 joulukuu, 2021, 07:02Joo ei kyllä ole murtoluku tuo?!
Samaa tyyliä, mutta ihan eri kuitenkin.. :shitfan: Joku Sbarron raiskaama?

stonesour-094

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 16 joulukuu, 2021, 07:03Samaa tyyliä, mutta ihan eri kuitenkin.. :shitfan: Joku Sbarron raiskaama?
Oisko toi neliapila joku alfaan liittyvä juttu, eikö ne sitä joihinkin malleihin ole tunkenut?

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: stonesour-094 - 16 joulukuu, 2021, 07:04Oisko toi neliapila joku alfaan liittyvä juttu, eikö ne sitä joihinkin malleihin ole tunkenut?
Palontie pisti @Pande lle tuo selkeesti, mutta väärät ihmiset tarttu siihen.. ::)


Pande

Juu semmoinenhan se. Onhan noita prototyyppejä jos jonkinlaisia. Osa vain huomion herättämiseksi tai koripajan taidonnäytteeksi tehtyjä, osasta sitten muovautuu lopullisia tuotantomalleja. Koska olen tähän ketjuun mieluiten laittanut itse ottamiani kuvia niin tuossa tuollainen Porsche. 924 vai onko sittenkään. Jotakin outoa... eli 924:n prototyyppi.


Marklin

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 15 joulukuu, 2021, 22:06Tai sitten ei, taisi aika taas kullittaa muistot.


Mutta oli se siellä jossain.



Todistettavasti oli kyllä:


palontie

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 16 joulukuu, 2021, 07:15Palontie pisti @Pande lle tuo selkeesti, mutta väärät ihmiset tarttu siihen.. ::)

Juuri näin!

rb

Nousi äsken pintaan pomon kanssa jutellessa...

Honda N360



Et ehtihän näitä jokunen tulla, eli monta suomiyksilöä @Pande on kuvannut?

Pande

Lainaus käyttäjältä: rb - 16 joulukuu, 2021, 15:37Et ehtihän näitä jokunen tulla, eli monta suomiyksilöä @Pande on kuvannut?
Joitakin.





Mut hei eipäs nyt liioitella. Olen minä aika paljon tapahtumissa ja museoissa käynyt ihan ilman kameraakin fiilistelemässä vaan. Jälkikäteen tietysti harmittaa että on jäänyt kuvaamatta kaikenlaista nähtyä, joita olisi nyt mielenkiintoista kaivella esiin. Ja onhan mulla paperi- ja diakuvia vielä varastoissa skannaamatta, kunhan viitsii ja ehtii niin niitäkin pitäisi digitoida.  :)

Pande

Tää nyt on huononlainen kuva, mutta myös näitä Hondia tuli aikanaan jokunen.