Päivän autokuva

Aloittaja Marklin, 10 tammikuu, 2020, 16:25

« edellinen - seuraava »

Esmi

Lainaus käyttäjältä: 1320 - 17 joulukuu, 2021, 17:38Siinä:



Kuvattu muutama vuosi sitten eräällä asumattomalla tontilla, seissyt noilla sijoillaan kohtuu pitkään... '57-'60 Peerless GT.
varmaan sellainen projekti ettei ole ollut myynnissä, kun korjaan ja laitan itse kuntoon!,sitten jäänyt maatumaan ulos, sääli!  :(

Pande

Nyt oli kova tuo @1320 :n Peerless-bongaus! Mulla on epävarma mielikuva että kauan sitten, ehkä noin 20-25 vuotta sitten, olisi Keltaisessa Pörssissä, Mobilistissa tms. ilmoitettu Peerless-projektia. Muistelen ihmetelleeni että moinen Suomessa myytävänä. Voi olla että muistikuvat jo sekoittuvat, mutta mikäli näin tosiaan on ollut niin melko suuri todennäköisyys sille että sama auto kyseessä.

Lainaus käyttäjältä: 1320 - 17 joulukuu, 2021, 14:02

Tässä tuijottelen tuota -57 Suomi-Ferraria vuonna 1995.


35830_man

Lainaus käyttäjältä: Marklin - 17 joulukuu, 2021, 13:34Jatketaan tuoreemmilla Maranellon punaisilla:

 



Löytyykö kuvaa ylemmässä kuvassa näkyvästä Caminosta?

manha

Lauantain lainvalvontaa...


Marklin

Lainaus käyttäjältä: Poju - 17 joulukuu, 2021, 20:41Löytyykö kuvaa ylemmässä kuvassa näkyvästä Caminosta?

Eipä näytä löytyvän.
 :(

1320

Lainaus käyttäjältä: Pande - 17 joulukuu, 2021, 19:39Nyt oli kova tuo @1320 :n Peerless-bongaus! Mulla on epävarma mielikuva että kauan sitten, ehkä noin 20-25 vuotta sitten, olisi Keltaisessa Pörssissä, Mobilistissa tms. ilmoitettu Peerless-projektia. Muistelen ihmetelleeni että moinen Suomessa myytävänä. Voi olla että muistikuvat jo sekoittuvat, mutta mikäli näin tosiaan on ollut niin melko suuri todennäköisyys sille että sama auto kyseessä.


Se voi hyvin olla, tuskin noita kovin montaa tässä maassa on, tuota kyseistä malliakaan ei ollut valmistettu kuin muistaakseni 325 kpl tai jotain sinnepäin. Tämän yksilön tarinaa en sen tarkemmin tiedä, paitsi että ilmeisesti kyseessä on joku tapaus mitä ei saisi rekisteriin Suomessa jostain syystä? No, kuten muutkin kyseisellä tontilla olevat laitteet, niin tästäkin lienee turvallista olettaa, ettei ole myynnissä...

Marklin

Lainaus käyttäjältä: Poju - 17 joulukuu, 2021, 20:41Löytyykö kuvaa ylemmässä kuvassa näkyvästä Caminosta?


Lainaus käyttäjältä: Marklin - 18 joulukuu, 2021, 11:25Eipä näytä löytyvän.
 :(


Mutta laitetaan nyt muutamasta muusta Caminosta:

 

 


Hupeli


Pande

Lainaus käyttäjältä: 1320 - 18 joulukuu, 2021, 11:40tuota kyseistä malliakaan ei ollut valmistettu kuin muistaakseni 325 kpl tai jotain sinnepäin.
Joo kaksikin kirjaa kertoo valmistusmääräksi 325 kpl.

Tosiaan tuo muistikuvani ilmoituksesta on jo hiukan haalistunut, mutta olisiko ollut niin että sama ilmoitus oli pitkän aikaa lehdissä ja suunta olisi voinut olla joku Klaukkala tms., no mikäli jostakin vastaan tulee niin kerron sitten.

Marklin

Toinen satsi Caminoita:

 

 


Marklin


Marklin


Pande


isalmela

Lauantaina on ollut huippuhieno kuvatarjonta  :P Tässä jää oikein odottamaan keskiviikon Kädilläkejä  O:-)

Marklin