Päivän autokuva

Aloittaja Marklin, 10 tammikuu, 2020, 16:25

« edellinen - seuraava »

FuryIII 71

Lainaus käyttäjältä: Marklin - 18 joulukuu, 2021, 12:55Toinen satsi Caminoita:

 

 



Toi Janin hopeinen Samino on kyllä hiton hieno.  8)

palontie

Mitäköhän sillä Caminolle kuuluu jota joku byggas edesmenneellä vuosia sitten?Tuli digimittaristoa ym modernia

FuryIII 71

Lainaus käyttäjältä: palontie - 19 joulukuu, 2021, 07:50Mitäköhän sillä Caminolle kuuluu jota joku byggas edesmenneellä vuosia sitten?Tuli digimittaristoa ym modernia

Nimim. "Stailaaja":lla oli ainaki vissiin tuon suuntaisia suunnitelmia, mutta tiedä sit valmistuiko koskaan.

Marklin


Marklin


1320

Lainaus käyttäjältä: FuryIII 71 - 19 joulukuu, 2021, 08:16Nimim. "Stailaaja":lla oli ainaki vissiin tuon suuntaisia suunnitelmia, mutta tiedä sit valmistuiko koskaan.

Tuohan taisi olla se mattamusta chopattu G-Body Camino. Se oli ainakin parivuotta sitten Etelä-Haagassa ihan ympärivuotisessa ajossa kun nastarenkaat oli alla. Pari kertaa sen näin kadunvarsiparkissa ja taisin mä kerran sen bongata ihan ajossakin. Saattaa olla vieläkin samalla omistajalla, ei tullut vaan viimetalvena ajeltua siellä kertaakaan niin en nähnyt autoa.

Marklin

Suapi eestä...



... Suapi takkaa


FuryIII 71

Lainaus käyttäjältä: 1320 - 19 joulukuu, 2021, 13:16Tuohan taisi olla se mattamusta chopattu G-Body Camino. Se oli ainakin parivuotta sitten Etelä-Haagassa ihan ympärivuotisessa ajossa kun nastarenkaat oli alla. Pari kertaa sen näin kadunvarsiparkissa ja taisin mä kerran sen bongata ihan ajossakin. Saattaa olla vieläkin samalla omistajalla, ei tullut vaan viimetalvena ajeltua siellä kertaakaan niin en nähnyt autoa.

Kävin lunttaamassa, ni joo. Ja takalasi bowtien muotoinen, tai oli ainaki stailaajan aikoihin.

Gary Grand


Pande

Sunnuntain Sunbeam kuvattuna tänään sunnuntaina.





Olen tuon bongannut tuolta puskasta jo aikoja sitten, mutta äsken lenkillä tuli mieleen että nyt lehdettömänä aikana saisi edes jonkinlaisia kuviakin.

palontie

Vittu jossain on näköjään vielä syksy.

FuryIII 71

Lainaus käyttäjältä: palontie - 19 joulukuu, 2021, 14:56Vittu jossain on näköjään vielä syksy.

Joo, täällä pks.  ::)

Marklin


TwistOla

Sunnuntaille lisää dolbyä, eiku Shelbyä:


Pande

Kun Marklin sitkeästi sunnuntai-Saabeja tykittelee, niin jospa minäkin laitan yhden sitä lajia.