Päivän autokuva

Aloittaja Marklin, 10 tammikuu, 2020, 16:25

« edellinen - seuraava »

1320

Lainaus käyttäjältä: Marklin - 24 marraskuu, 2022, 19:40Torstain Top Fuelit:

Torstai kerkesi jo mennä, mut tähän täytyy itsekin osallistua. ;D
















Pande

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 26 marraskuu, 2022, 12:39Erityisesti tää Stradale..
Kelpaisi työmatkaa ajella. :iwantit:
Sitä olen miettinyt että onko noilla kukaan koskaan missään työmatkaa tai kioskireissuja ajellut? Miljonäärien keräilykohteitahan tietenkin ovat uudesta saakka olleet, mutta onkohan kukaan sellainenkaan ihan arkisiin ajoihin käyttänyt. Mitä olen livenä tai netissä sekä lehdissä nähnyt niin tyypillisesti ovat vain muutaman tonnin ajettuja. Tuossa S4:ssäkin näkyy ikkunassa teksti että ajettu 770 km, kuva on vuodelta -16.

Tai onko niin että jos johonkin on kertynyt enemmän kilometrejä ja ehkä käytön jälkiäkin, niin kilpurireplicat ovat sellaisista yksilöistä rakennettu.

Marklin


Toyopet

https://photos.app.goo.gl/AZmqCwSdxdELc5p39
Ei jaksa ladata mihinkään suoraan näkyvään palvelimeen.

TwistOla


Pande

Jos nyt Deltoihin mennään niin tänä päivänä tällainen etuvetoinen perusmallin Delta on vaikeammin bongattavissa kuin monituiset tehomallit.


Toyopet

Kun ei nyt lancian kuvia ole niin laitan lauantain lava-auton:



leivonharri

Lainaus käyttäjältä: Pande - 26 marraskuu, 2022, 13:38Jos nyt Deltoihin mennään niin tänä päivänä tällainen etuvetoinen perusmallin Delta on vaikeammin bongattavissa kuin monituiset tehomallit.


On kyllä viistiperän muoto puhtaimmillaan. Ei kikkailuja eikä krumeluureja. Toi on samalla lailla funktionaalisen kaunis kuin '67 Dart 4d.

leivonharri

Lancian tapauksessa funktionaalisuus oli vain muotoilussa, olen kuullut juttuja, että aika arka auto arkikäyttöön, vähän niinkuin valkoinen on huono väri vanhojen miesten alusvaatteissa. (Edellisissäkin viesteissä puhutaan noista vähistä kilsoista).

1320

Eilen oli AMC Club Finlandin syyskokous ja pikkujoulut Hyvinkäällä. Pari vanhempaa laitetta oli vielä liikenteessä. 8)
Illalla tuli lunta jonkun verrankin, mut onneksi Ramblerilla ei ollut mitään ongelmia kotimatkassa vaikka useampia uusia kippoja näkyi ojien pohjilla.







WBBC

Lainaus käyttäjältä: leivonharri - 26 marraskuu, 2022, 19:11On kyllä viistiperän muoto puhtaimmillaan. Ei kikkailuja eikä krumeluureja. Toi on samalla lailla funktionaalisen kaunis kuin '67 Dart 4d.

Tai Polonez -80 luvulta...

Pertti K


LPR

Lainaus käyttäjältä: WBBC - 30 marraskuu, 2022, 15:00Tai Polonez -80 luvulta...

Tai Chrysler 1307, meillä ehkä Tablettina paremmin tunnettu.

isalmela

Lainaus käyttäjältä: LPR - 30 marraskuu, 2022, 15:30Tai Chrysler 1307, meillä ehkä Tablettina paremmin tunnettu.
Annas kun arvaan, käytät ennustavaa tekstinsyöttöä?  :))

LPR

Lainaus käyttäjältä: isalmela - 30 marraskuu, 2022, 17:50Annas kun arvaan, käytät ennustavaa tekstinsyöttöä?  :))
En käytä, Tabletti on Tabletti...  ;D