Päivän autokuva

Aloittaja Marklin, 10 tammikuu, 2020, 16:25

« edellinen - seuraava »

1320

Miten olisi Keskiviikon Kaiser. ;)










Kalu

Hitto kun ei oo tuosta kullan värisestä kuvaa kun se oli mulla, oli sellai barnfaind kuosi, ja 4d. Oli pari kk käyttiksenä ja piti olla talviautona, mut myin Tuuhalle ja hommasin sit pitkäkatto Ambassadorin...

1320

Lainaus käyttäjältä: Kalu - 30 marraskuu, 2022, 19:40Hitto kun ei oo tuosta kullan värisestä kuvaa kun se oli mulla, oli sellai barnfaind kuosi, ja 4d. Oli pari kk käyttiksenä ja piti olla talviautona, mut myin Tuuhalle ja hommasin sit pitkäkatto Ambassadorin...

Ai toi on ollut sulla kanssa. Kaiserit on kyllä tosi hienoja laitteita, kelpais hyvin omaankin talliin, vaikka ihan orkkiskuntoisenakin.

Ambassador farkusta taisi joskus olla jotain puhettakin, sellainenkin kelpais oikein hyvin. ;D

Pande

Kaiserit ovat hienoja, mutta kun ei mulla ollut sellaisen kuvaa laittaa keskiviikolle niin näin vuorokauden vaihduttua totean että on 1.12. joten jospa jokunen A112.








Anza

Autobianci on uus tuttavuus, vaikka luulin jo kaiken nähneeni

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: Pande - 01 joulukuu, 2022, 08:07Kaiserit ovat hienoja, mutta kun ei mulla ollut sellaisen kuvaa laittaa
:o Kyllä nyt maailmanjärjestys järkkyi ja pahasti.

Marklin

Oikeastihan 112-päivä on helmikuussa, mutta osuuhan tämäkin päivämäärä sen verran kohdilleen, että laitetaan muutama kuva palokalustosta:

   





 


Pande

Minä ajattelin että kuvieni provosoimana joko @Marklin tai @TwistOla laittaa kuvan ainoasta uutena Suomeen tuodusta A112-yksilöstä rek. ARH-112 mutta kun näin ei tapahtunut niin laitan kostoksi lisää ulkomaisia yksilöitä.  ;D







Tuollakin yksi A112 piilottelee.



Lainaus käyttäjältä: Anza - 01 joulukuu, 2022, 16:45Autobianci on uus tuttavuus, vaikka luulin jo kaiken nähneeni
Mielestäni se on jotenkin sympaattinen. Ehkä siinä on vain se, että niitä ei Suomessa näkynyt niin tuntuu jotenkin eksoottiselta vaikka oikeastihan se on vain vähän erilaisilla pelleillä varustettu Fiat 127. Tai oikeastaan niin päin että Fiat 127 on valepukuinen A112, sillä A112 tuli ensin myyntiin. Nuo Abarth-mallit ovat tänä päivänä kysyttyjä ja ihan hinnoissaankin.

Norjassa niitä (siis perusmalleja, ei Abartheja) myytiin kai ihan jonkinlaisia määriä.

TwistOla

Eipä ole Autobiancheja liiemmin eksynyt kameran ulottuville, tuossa ainut yksilö minkä nyt äkkiseltään löysin



Marklin

^
No, hep!
Tuosta yksilöstä löytyy meikäläiseltäkin pari kuvaa:



1320

Jossain muistelisin kuvanneeni tuollaisen Autobianchin, kun vaan muistais että missä... :)) 

Joten laitan sit Marklinin teemaan liittyen yhden paloauton...



Pande

Lainaus käyttäjältä: 1320 - 01 joulukuu, 2022, 20:54Jossain muistelisin kuvanneeni tuollaisen Autobianchin, kun vaan muistais että missä... :)) 
Ei kun joo, tarkemmin ajatellen sun linkittämissäsi tapahtumakuvissa olen viimeksi bongannut sen sinisen ARH-112. Itsellä ei taida kuvaa olla ja aikaa on kulunut siitä kun olen sen livenä nähnyt. Olet näköjään Espoon automuseon italialaisten päivänä sen kuvannut...  :rolleyes:

Marklin


1320

Lainaus käyttäjältä: Pande - 01 joulukuu, 2022, 21:19Ei kun joo, tarkemmin ajatellen sun linkittämissäsi tapahtumakuvissa olen viimeksi bongannut sen sinisen ARH-112. Itsellä ei taida kuvaa olla ja aikaa on kulunut siitä kun olen sen livenä nähnyt. Olet näköjään Espoon automuseon italialaisten päivänä sen kuvannut...  :rolleyes:

Kappas vaan, niinpä näkyy olevan, hyvä että toiset löytää kun itsellä ei osunut silmään. :)  Etsin lähinnä muutaman vuoden takaisia kuvia, jostain syystä tämän vuoden kansio jäi hieman vähemmälle huomiolle...



redneck1

Perjantain Saratoga. Joo, ei sovi yhtään...

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 02 joulukuu, 2022, 13:12Ei ole näkynyt enää aikoihin liikenteessä noita. :-\
...mutta Gary suorastaan kerjäsi kuvia liikenteessä olevista. Tuo pyörii täällä punaniskalassa. Ensimmäistä kertaa kun näin niin heti en edes huomannut, mutta sitten syttyi lamppu että "tuossa tien vieressä olevassa autossa on jotain omituista  :thinking: , se näyttää minikokoiselta jenkiltä".