Päivän autokuva

Aloittaja Marklin, 10 tammikuu, 2020, 16:25

« edellinen - seuraava »

1320

Jep, ihan oikein tunnistettu, sieltä sillan alta on nuo kuvat. ;)

Lainaus käyttäjältä: leivonharri - 06 joulukuu, 2022, 15:46Eli toi on se mesta, mistä löytyi niitä käsiä ja jalkoja aikoinaan! En tiennyt, että sinne pääsee vielä kävelemään. Täytyy kyl joku päivä käydä lisäämässä paikallistuntemusta.

Sinne pääsee, mutta maa on senverran pehmeää että on melkeinpä pakko käydä talviaikaan kun maa on jäässä. Lahteenpäin menevän kaistan puolelta pääsi ainakin helposti kulkemaan, toiselta puolelta en ole koittanut...

1320

Itsenäisyyspäivän kunniaksi laitetaan parit aidot Suomiautot...









leivonharri

Monella tavalla huikea kavalkadi.

Marklin


Pande

Lainaus käyttäjältä: 1320 - 06 joulukuu, 2022, 21:32Itsenäisyyspäivän kunniaksi laitetaan parit aidot Suomiautot...






Marklin


Kustom STW

/ tuolla rämpyläfarmarilla sitte myös ajetaan ja paljon, kelillä kuin kelillä.

Tuttu myös White wall tv-sarjasta.

1320

Lainaus käyttäjältä: Kustom STW - 07 joulukuu, 2022, 08:23/ tuolla rämpyläfarmarilla sitte myös ajetaan ja paljon, kelillä kuin kelillä.

Tuttu myös White wall tv-sarjasta.

Jep, se on hienoa että autoilla oikeasti ajetaan.  8)  Eikä ole kyseisen herran ainoa vanha ajokki millä mennään arkiajot ympäri vuoden. 8)

Ja samaa virkaa hoitaa tuo punainen 2D Sedan Rämpylä myöskin. Nimimerkillä kahteen vuoteen on nyt tullut 50 000 kilsaa mittariin.


Marklin

Oiskos tää päivämäärän mukainen?

Pande

Nettiautoketjussakin juttua Deltoista ja Prismoista, joten olisiko lauantai-Lancian aika.

Aikaisemmin keskustellut 037 ja S4 ovat upeita, mutta niissä on se ikävä puoli että jos sellaista itselleen haluaisi pitäisi taskussa olla vähintään puoli miljoonaa euroa ylimääräistä. Jos kilvanajohenkiset Lanciat kiinnostavat niin onneksi on vaihtoehtoja myös keskituloiselle harrastajalle. Vaikka Suomessa Escortit muistetaan paremmin niin myös Lancia Fulvia oli puoli vuosisataa sitten rallimaailman terävintä kärkeä. Lancia voitti -72 valmistajien mestaruuden kuskeina mm. Simo Lampinen ja Sandro Munari.

Hyvin se tämmöinenkin räpätti kun käyntiin laittoivat. Tässä tehtiin kauppaa ihan tosissaan, tuo sisälle kurkisteleva toppaliivimies vaikutti olevan ostoaikeissa.



Tässä Sandro Munarin vanha kilpuri.



Lisää samankaltaisia.






TwistOla

Muutama Lancia täältäkin:






1320

Lainaus käyttäjältä: Pande - 10 joulukuu, 2022, 08:25Vaikka Suomessa Escortit muistetaan paremmin niin myös Lancia Fulvia oli puoli vuosisataa sitten rallimaailman terävintä kärkeä. Lancia voitti -72 valmistajien mestaruuden kuskeina mm. Simo Lampinen ja Sandro Munari.


Lancia Fulvia on tosi hieno auto, mutta siinä on yksi erittäin iso vika mikä ainakin lopettaa oman mielenkiinnon lähes täysin. Joku varmaan jo arvasikin, mut en tykkää autoista joilla pitää peruuttaa kokoajan (etuveto). :))

leivonharri

Lainaus käyttäjältä: 1320 - 10 joulukuu, 2022, 13:30Lancia Fulvia on tosi hieno auto, mutta siinä on yksi erittäin iso vika mikä ainakin lopettaa oman mielenkiinnon lähes täysin. Joku varmaan jo arvasikin, mut en tykkää autoista joilla pitää peruuttaa kokoajan (etuveto). :))
Ei nyt äkkiä tule mieleen Lanciaa, jossa olis kardaani, kaikki joko etuvetoja ja olisko toi Monte Carlo ollut takakeskimooottorinen?

Eiku, hetki...

Chrysler 300sta myytiin Lancian lätkillä Euroopassa??

WBBC

Oma vanha Audi. Mainio talviauto eli quattro.

Jarona