Päivän autokuva

Aloittaja Marklin, 10 tammikuu, 2020, 16:25

« edellinen - seuraava »

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: leivonharri - 12 joulukuu, 2022, 18:54Kaiken näköisiä rellun pippanoita.
Tuo Gordioonin solmu oli kyllä piinattu rellu.. :o

palontie


leivonharri

Ei kaikki Italialaisen koripajan käsin kuuskytluvulla naputtama voi olla onnistunut.

Mikä toi on? Jensen Interceptor Shooting Brake Dino?

Pande

Lainaus käyttäjältä: leivonharri - 15 joulukuu, 2022, 07:58Mikä toi on?
Ferrari 330 GT Vignalen uudelleenkorittamana yksittäiskappaleena.

palontie

Lainaus käyttäjältä: Pande - 15 joulukuu, 2022, 08:04Ferrari 330 GT Vignalen uudelleenkorittamana yksittäiskappaleena.

Jep

Pande

Löytyipäs. Tuossa Ferrari 330 GT 2+2 Series I vakiomallisena, kuvan olen ottanut 2016. Kakkossarjassa oli vain yhdet etuvalot, mun mielestä sellainen on nätimpi.


WBBC

Lapsuuden naapurin uutena ostettu 340 Swinger. Edelleen samassa perheessä hyvässä tallessa.
Taisin isännälle mainita, että tuulilasinpyyhkijät pitää vielä vaihtaa vanhanmallisiin.
Tuossa oli vielä 1970 luvulla Hella -lisäpitkät nokalla. Ne on siirretty talteen johonkin.

palontie


WBBC

Lainaus käyttäjältä: palontie - 16 joulukuu, 2022, 09:16

Tuolla kun ajaa hidastetöyssyyn, niin notkahtaa keskeltä poikki...

palontie

Jenkit kestää kyllä!!

T:Redneck

Gary Grand


Pertti K

Ei oo kumi-Granttia  ::)

tevo

.. muuten oisin ostanut...

FuryIII 71

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 17 joulukuu, 2022, 17:35Ei oo kumi-Granttia  ::)

Sais olla. Hyi helvetti että voikin kuvan ratti olla ruma.  :shitfan:

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: FuryIII 71 - 18 joulukuu, 2022, 11:59Sais olla. Hyi helvetti että voikin kuvan ratti olla ruma.  :shitfan:
Tuo vihreä keskiö-padi on vaan homeessa.. ;D
Sininen sekin on ollu. :P

 :shitfan:

Sininen sisusta autossa on aina ollu aika tehokas turn-offi mulle.
Homeisen kanssa kyllä tulee toimeen.. ::)