Päivän autokuva

Aloittaja Marklin, 10 tammikuu, 2020, 16:25

« edellinen - seuraava »

isalmela

Lainaus käyttäjältä: Pande - 23 joulukuu, 2022, 20:38Joulun kunniaksi joulunpunaista täältäkin.

Lokinsiipi-Mersussa on puolensa. Ei onnistu tällainen poseeraus jonkun väsyneen taksin kera. Siinä signorina miettii että nytpä tuli komea mies paikalle, epäilemättä myös erittäin varakas ja tavattoman mukava (totuus: hän miettii että otapa setä nyt se kuva ja häivy ettei tarvitse pidempään jäpittää tässä tekohymy naamalla  :-[  ).


Pande, tämä oli nyt täydellinen suoritus sekä kuvan että tekstin puolesta  ^-^ Kiitoksia!

redneck1

Noin äkkiseltään ei löytynyt muuta punaista. Muoks. Näyttääpä tämäkin kuva sumeiselta.

Toyopet


Kalu


Kustom STW



Kuka arvaa mistä rakentelin maskin?

palontie


isalmela


Kustom STW


kuutio

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 21 joulukuu, 2022, 15:18Ahneella on paskanen loppu.. :o
Jos takavalon arvon ilmoitan timanttitiskin hinnalla, niin lunastavat heti koko paskan! :panic:

Onko tänäpänä pakko suostua lunariin?
Mulle käyny kaks kertaa niin että syyttömänä päälle ajettuna oon tapellu kertakorvauksen ja sitte korjannu perämetsien metodeilla

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: kuutio - 26 joulukuu, 2022, 11:25Onko tänäpänä pakko suostua lunariin?
Mulle käyny kaks kertaa niin että syyttömänä päälle ajettuna oon tapellu kertakorvauksen ja sitte korjannu perämetsien metodeilla
No, vakuutusasiamiehen ja tarkastajan kanssa puhelimessa jo kävi selväksi, etteivät halua autoa..

Niille tulee 2-3k€ kustannuksia auton kyydeistä/säilytyksistä ja hävittämisestä, niin mieluiten jättävät raadon omistajalle, jos se on sen halukas ottamaan.

Sen verran eilen Vojaa kattelin, että apparin takapyörä näyttäis siirtyneen eteenpäin sentin-pari. Sen verran pienempi rako siellä on pyörän etupuolella kuskinpuoleen verrattuna.
Benari on osunut just takalehtijousen pään kohdalle takapuskuriin.. Silläpä se kiihtyvyys paikaltaan niin hyvä tais ollakin. ;D

Jousipakan etukiinnike on sen mallinen peltihäkkyrä, että on varmaan vaan taipunut..
Pakoputki on ottanut damagea, kun on jäänyt vastapuolen alahuuleen kiinni. Näytti nyrjähtänen katilta putken kiinnitys  melkein irti ja keskipönttö on "räjähtänyt".. :-\ 
Kopan vauriot saanee parissa päivässä kuntoon, kunhan saa varaosat irti varaosa-autosta.



Vauriot loppuu pyörän yläpuolelle.



Ja apparin takanurkka tosiaan roikkuu tuon viitisen senttiä mitä kuvasta saattaa erottaa.


Markok

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 26 joulukuu, 2022, 12:57No, vakuutusasiamiehen ja tarkastajan kanssa puhelimessa jo kävi selväksi, etteivät halua autoa..

Niille tulee 2-3k€ kustannuksia auton kyydeistä/säilytyksistä ja hävittämisestä, niin mieluiten jättävät raadon omistajalle, jos se on sen halukas ottamaan.

Sen verran eilen Vojaa kattelin, että apparin takapyörä näyttäis siirtyneen eteenpäin sentin-pari. Sen verran pienempi rako siellä on pyörän etupuolella kuskinpuoleen verrattuna.
Benari on osunut just takalehtijousen pään kohdalle takapuskuriin.. Silläpä se kiihtyvyys paikaltaan niin hyvä tais ollakin. ;D

Jousipakan etukiinnike on sen mallinen peltihäkkyrä, että on varmaan vaan taipunut..
Pakoputki on ottanut damagea, kun on jäänyt vastapuolen alahuuleen kiinni. Näytti nyrjähtänen katilta putken kiinnitys  melkein irti ja keskipönttö on "räjähtänyt".. :-\ 
Kopan vauriot saanee parissa päivässä kuntoon, kunhan saa varaosat irti varaosa-autosta.



Vauriot loppuu pyörän yläpuolelle.



Ja apparin takanurkka tosiaan roikkuu tuon viitisen senttiä mitä kuvasta saattaa erottaa.



Ikävästi.. kyllä ne yleensä visiin antaa tukivarsista periksi ennekuin korin kiinnityskohdat menee. Tympee jos ei ruuvaamalla saa.

pantera

Otat kiinni siitä jousen korvakkeesta ketjuilla ja vähä venutat vojaa ååkermannilla.
Etupäästä tukevaan kiveen tai mäntyyn kiinni niin hyvä tulee

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Markok - 26 joulukuu, 2022, 13:04Ikävästi.. kyllä ne yleensä visiin antaa tukivarsista periksi ennekuin korin kiinnityskohdat menee. Tympee jos ei ruuvaamalla saa.
Tuossa taka-akseli on siis pelkillä lehtijousilla tuettu.. ::)

Lainaus käyttäjältä: pantera - 26 joulukuu, 2022, 13:05Otat kiinni siitä jousen korvakkeesta ketjuilla ja vähä venutat vojaa ååkermannilla.
Etupäästä tukevaan kiveen tai mäntyyn kiinni niin hyvä tulee
Meinaat että tekisin Grandi Vojakkerin tuosta? :thinking:  :oushit:

Markok

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 26 joulukuu, 2022, 13:06Tuossa taka-akseli on siis pelkillä lehtijousilla tuettu.. ::)
Meinaat että tekisin Grandi Vojakkerin tuosta? :thinking:  :oushit:

Oikeen vanhanliiton taka-akseli malli 8)

Musta78


Missä mahtaa oleskella tää zor-1 musse nykyään?