Päivän autokuva

Aloittaja Marklin, 10 tammikuu, 2020, 16:25

« edellinen - seuraava »

WBBC

Tarkkasilmäinen havaitsee dialaitteessa olevan isäni Range Roverin kuvattuna vuodelta 1973. Tuolla ajettiinkin aina 2000 luvun puolelle.

palontie


palontie

Niin on.Joku italosportti tuosta tulee mieleen,joku Lambo tai Monteverdi..

redneck1

Sunnuntain suomiauto.

Ihmeellistä että suomiautojen kohdalla huomaa että Californiasta tuotu rauta on usein tallissa ja "arvokkaampaa". :thinking:



Musta78


Kyrpov


Pande

Lainaus käyttäjältä: palontie - 07 tammikuu, 2023, 08:03
Nähty livenä. Filmipokkarilla ottamani heikkolaatuinen kuva:


Marklin


Pande

Lainaus käyttäjältä: Antti - 11 tammikuu, 2023, 19:40Nettiautotopicissa oli aamupäivällä juttua isosta Opelista, niin laitetaan muutama Diplomatin kuva.
Samat tarpeet hieman sulavampaan kuoreen pakattuna.


sössö

noi vanhat ooppelit on aika hienoja.

Pande

Sehän on selvää mitä on vuorossa jos päivämäärän mukaan mennään.







Pande

Ja semmoinen se on takaviistosta.



Mutta ei suinkaan kaikki 131:t ole Aparaatteja. Onhan olemassa myös Racingeja.



jariha

koko nuoruuteni tommosta halunnu... fiat saat viat :-[

Marklin


Marklin