Päivän autokuva

Aloittaja Marklin, 10 tammikuu, 2020, 16:25

« edellinen - seuraava »

palontie

Eniten vituttaa kaikki.

Markok

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 20 joulukuu, 2022, 20:52Joo.. Äkkiä kattoen näyttäis takanurkan vaihdolla saavan muotoonsa vielä.
Takavalon paikka on sisässä kymmenisen senttiä, mutta puskurin takaa en vielä tutkinu..
Harmi kun takaluukkukin meni niin kieroon että joutuu sentaas vaihtamaan. >:(
Tuo varaluukku oli ihan priima.. :-\

Sen verran kaikkea kumminkin, kuvassa näytti pieneltä. :-\

redneck1

Uskomaton tuo Voyager kun BMW näyttää jo lähes lunastuskelpoiselta. :o

Ja rattikeskusteluun. Auton ratin pitää olla alkuperäinen. ^-^ Vaikka se olisikin ruma ja jenkeissä mielestäni rumimmat ratit on ollut General Motorsilla 1967-1970 ja erityisesti 1969-1970. Kaikkia merkkejä ja malleja en niistä ole kuitenkaan tutkinut.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: redneck1 - 21 joulukuu, 2022, 06:53Uskomaton tuo Voyager kun BMW näyttää jo lähes lunastuskelpoiselta. :o

Ja rattikeskusteluun. Auton ratin pitää olla alkuperäinen. ^-^ Vaikka se olisikin ruma ja jenkeissä mielestäni rumimmat ratit on ollut General Motorsilla 1967-1970 ja erityisesti 1969-1970. Kaikkia merkkejä ja malleja en niistä ole kuitenkaan tutkinut.
Saattaa olla lunastus lähellä..
Keulasta koko kuskin puoli repaleina, konepelti, koko kylki rutussa, etuvanne/kumi paskana..
Sähköt siinä alkoi sekoilla osuman jälkeen. :rotfl:
Kasko tuossa autossa oli.

Kyllä nuo kasarin ratit mun mielestä on ihan kamalinta, mitä jenkit on aikojen saatossa keksineet. :shitfan:
Noisssa kuuskytluvun rateissa oli vielä vähän ajatusta.

"nykyaikaiset" turvatyynykotelot on sitten vaan rumia toiminnallisuuden takia.. ::)
In the depths of a mind insane, fantasy and reality are the same..

Camino79

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 21 joulukuu, 2022, 06:59Saattaa olla lunastus lähellä..
Keulasta koko kuskin puoli repaleina, konepelti, koko kylki rutussa, etuvanne/kumi paskana..
Sähköt siinä alkoi sekoilla osuman jälkeen. :rotfl:
Kasko tuossa autossa oli.

Kyllä nuo kasarin ratit mun mielestä on ihan kamalinta, mitä jenkit on aikojen saatossa keksineet. :shitfan:
Noisssa kuuskytluvun rateissa oli vielä vähän ajatusta.

"nykyaikaiset" turvatyynykotelot on sitten vaan rumia toiminnallisuuden takia.. ::)

Eihän tuo kasarin lopun capricen ratti mikään RUMA ole, hienompiakin on, mutta sopivan pelkistetty ja siro  ::)
GM only 😉
+Pihatraktori :D

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Camino79 - 21 joulukuu, 2022, 07:36Eihän tuo kasarin lopun capricen ratti mikään RUMA ole, hienompiakin on, mutta sopivan pelkistetty ja siro  ::)
Ei se nättikään ole.. :shitfan:

Kustom STW

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 20 joulukuu, 2022, 20:52Joo.. Äkkiä kattoen näyttäis takanurkan vaihdolla saavan muotoonsa vielä.
Takavalon paikka on sisässä kymmenisen senttiä, mutta puskurin takaa en vielä tutkinu..
Harmi kun takaluukkukin meni niin kieroon että joutuu sentaas vaihtamaan. >:(
Tuo varaluukku oli ihan priima.. :-\

Onneksi pistettiin se luukku Vojan kyytiin ja toisaalta onneksi et kerennyt jo pistää paaliin sitä autossa kiinni ollutta...

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Kustom STW - 21 joulukuu, 2022, 14:58Onneksi pistettiin se luukku Vojan kyytiin ja toisaalta onneksi et kerennyt jo pistää paaliin sitä autossa kiinni ollutta...

Niinhän sitä vois luulla.. ::)
No, mulla on kaverin pihassa varaosa-autossa toinen takaluukku, valot, ym.
Ja Lutkan ostaja jo tarjoili varaosa-Vojakkeriakin mulle. ;D Samanväristäkin vielä!

ramman

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 21 joulukuu, 2022, 15:15Niinhän sitä vois luulla.. ::)
No, mulla on kaverin pihassa varaosa-autossa toinen takaluukku, valot, ym.
Ja Lutkan ostaja jo tarjoili varaosa-Vojakkeriakin mulle. ;D Samanväristäkin vielä!

Nyt vaan laskemaan osien hinnat marmoritiskin hinnastosta ja kertakorvauksena rahan tilille  ;D

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: ramman - 21 joulukuu, 2022, 15:16Nyt vaan laskemaan osien hinnat marmoritiskin hinnastosta ja kertakorvauksena rahan tilille  ;D
Ahneella on paskanen loppu.. :o
Jos takavalon arvon ilmoitan timanttitiskin hinnalla, niin lunastavat heti koko paskan! :panic:

Kustom STW

Mulla on mennyt ihan ohi että sait sen Slut Mopar myytyä..minne päin?

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Kustom STW - 21 joulukuu, 2022, 15:38Mulla on mennyt ihan ohi että sait sen Slut Mopar myytyä..minne päin?
Kaupanteko on vaiheessa. ::)

Sanotaan nyt, että lähipiiriin on ehkä menossa.. ;D

redneck1

Corsa keskiviikko. Olivat niin nätisti korjaa... ei kun siis huollon pihassa. Kuvaa ottaessa ajattelin muita.

leivonharri

Vielä on eilinen jossain.

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 21 joulukuu, 2022, 15:51Kaupanteko on vaiheessa. ::)

Sanotaan nyt, että lähipiiriin on ehkä menossa.. ;D
Katkaistakseni huhuilta heti alkuunsa siivet niin ei oo mulle tulossa kumminkaan.