Päivän autokuva

Aloittaja Marklin, 10 tammikuu, 2020, 16:25

« edellinen - seuraava »

manha

Lainaus käyttäjältä: LPR - 05 kesäkuu, 2025, 20:33Outoa jos ei olisi saanut. Samaan aikaan ainakin Ascona A ja Kadett C oli saatavana sellaisena kirkkaan ruohonvihreänä.

Oma Asconani oli tuollainen väriltään...



 ...jotenkin on muistikuva,että olisin nähnyt Mantaakin vihreänä.

isalmela

Kajaanin mobilistien tapahtumasta
























palontie


Stige

Ei tota varmaa montaa viikkoo ois et pääsis vähä testailee


leivonharri

Onpa härskin-pärski pikku-kakkonen!

Marklin

Keskiviikon koirankuljettimet:
 


Gary Grand


Perjantain projekti..


FuryIII 71


Pertti K


Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 14 kesäkuu, 2025, 09:05Slava Ukraini! Vai Heja Sverige?  :thinking:
Slava Sverige?
Tuo sininen on SS ja ruotsintuonti ilmeisesti..

Pertti K

Mutta hyvä väritys eniveis.

Marklin

Lauantain lava-Letukat Lempäälässä:
 

 

 

 

 

 


tevo

Tykkäys VOLVOsta..

Pande

Lainaus käyttäjältä: tevo - 15 kesäkuu, 2025, 09:06Tykkäys VOLVOsta..
Voiko harmaampaa olla kuin harmaa laatikko-Volvo tihkusateessa. Tevo nyt kuitenkin on rommitotipäissään eikä huomaa mitään, mutta muut voivat tarkastella olisiko tämä Volvo sittenkin hieman harvinaisempaa laatua.  :)  Filmipokkarikuvia jostakin vuosituhannen vaihteesta Hyrylän kuplahallissa olleen rompetorin parkkipaikalta.






ramman

Lainaus käyttäjältä: Pande - 19 kesäkuu, 2025, 12:55Voiko harmaampaa olla kuin harmaa laatikko-Volvo tihkusateessa. Tevo nyt kuitenkin on rommitotipäissään eikä huomaa mitään, mutta muut voivat tarkastella olisiko tämä Volvo sittenkin hieman harvinaisempaa laatua.  :)  Filmipokkarikuvia jostakin vuosituhannen vaihteesta Hyrylän kuplahallissa olleen rompetorin parkkipaikalta.







venytetty versio ?