Päivän autokuva

Aloittaja Marklin, 10 tammikuu, 2020, 16:25

« edellinen - seuraava »

Pande

Lainaus käyttäjältä: Pande - 21 kesäkuu, 2025, 20:22minkä mallisia?
Lainaus käyttäjältä: FuryIII 71 - 21 kesäkuu, 2025, 22:26Countach.
Ok, no niitä siis.  ;D











Omasta mielestäni tosin Miura on ulkonäöllisesti aivan ylittämätön mestariteos, oikeastaan vaikka verrattaisiin muunkinmerkkisiin urheiluautoihin.


FuryIII 71

Lainaus käyttäjältä: Pande - 21 kesäkuu, 2025, 22:43Ok, no niitä siis.  ;D











Omasta mielestäni tosin Miura on ulkonäöllisesti aivan ylittämätön mestariteos, oikeastaan vaikka verrattaisiin muunkinmerkkisiin urheiluautoihin.



:iwantit:  :panic:

Tuollaisen Countachin vielä hankin, jos rahapeleissä joskus natsaa riittävästi.  :drool:

FuryIII 71

Vaikka en varmaan mahdu sinne edes sisään.  :))

Gary Grand


Pertti K

Siitä se ajatus sitten lähti, päästä vedettävä Lambo.

leivonharri

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 22 kesäkuu, 2025, 09:27Siitä se ajatus sitten lähti, päästä vedettävä Lambo.
Mä oon joskus interwebsissä nähnyt tämmösen Diablon.

Pertti K

Petersenin museossa ois ollut @isalmela lle 911 Possu.


1320

Lamborghineista kun oli puhetta, niin mun mielestä ylivoimaisesti hienoin Lambo on Islero.





Miurakin on hieno, ja Lambon traktorit on myös ihan hienoja, mut sitten noi uudemmat sukkulanmuotoiset ei kyllä aiheuta mitään tunteita.

leivonharri

Onpa holjat mittasuhteet!

Pertti K


palontie

Lainaus käyttäjältä: 1320 - 22 kesäkuu, 2025, 12:43Lamborghineista kun oli puhetta, niin mun mielestä ylivoimaisesti hienoin Lambo on Islero.





Miurakin on hieno, ja Lambon traktorit on myös ihan hienoja, mut sitten noi uudemmat sukkulanmuotoiset ei kyllä aiheuta mitään tunteita.

On kyllä upea!!

Pande

Joo ei ole Islerossakaan mitään vikaa.



Kuvassa oikealla näkyvä 400GT ja sitä edeltänyt 350GT tietysti ovat ne aivan alkuperäiset Lamborghinit kun autoja rupesivat valmistamaan. Laitoin kerran Suomessa otetun kuvan jossa näkyi Suomi-kilpinen 350GT mutta vissiin niin tavallinen näky ettei sitä kukaan edes jaksanut kommentoida.  ;D

palontie

Kansan autoja ei kannata postata.

Marklin


TwistOla



Hienosti pelastettu liki 100-vuotias Puikula tänään Oldtimer Runissa.