Päivän autokuva

Aloittaja Marklin, 10 tammikuu, 2020, 16:25

« edellinen - seuraava »

tevo

Ton mun Gretskyn muistan siitä ku joku senniminen sai huimanpitkän sopparin joskus 80luvulla '99 lopuun NHLssä.

Ei vais, joskus heppu tussas tota Gretskyä takakontinkanteen, hoksasin, liipasin sivusta nenänvarteen häntä, ei hengitelly parriinaikaan sierainten kautta..
SisävesiMerirosvojensukua..

Kalu

FuryIII 71

Lainaus käyttäjältä: Kalu - 15 huhtikuu, 2025, 23:10Vuonna 2002

Oli kyllä komian näköistä ku tää sylki hovimäki campingillä parimetristä lieskaa putkista. Oliko niin että tää vedettiin jonku seuraavan omistajan toimesta lepikkoon, ja ei taida olla kauheasti jäljellä...?
1964 Plymouth Valiant, 170+three on tree.
1965 Plymouth Valiant, 225+three on the floor.
1979 Oldsmobile Delta 88,  350+350 "PilsnerCäb".

Parhaat makkarat on vyötäröllä.

RLe

Lainaus käyttäjältä: Kalu - 15 huhtikuu, 2025, 23:10Vuonna 2002

Joskus pikkusällinä muistan että eräässä alan lehdessä oli saman henkinen laite. Vihree lätkä konepellin etureunassa jossa luki kalu's custom tai kustom ja ehkä joku vehkeen kuva  ;D
Velipojan kanssa oltiin sitä mieltä että toi on kova juttu  :+1:

'59 Kingswood

Lainaus käyttäjältä: FuryIII 71 - 16 huhtikuu, 2025, 20:14Oli kyllä komian näköistä ku tää sylki hovimäki campingillä parimetristä lieskaa putkista. Oliko niin että tää vedettiin jonku seuraavan omistajan toimesta lepikkoon, ja ei taida olla kauheasti jäljellä...?
Jos en oo kovin väärässä, saattoi lipsahtaa vähän toivotun ajoreitin ulkopuolelle "hill climb-kisassa"?

FuryIII 71

Lainaus käyttäjältä: RLe - 16 huhtikuu, 2025, 20:42Joskus pikkusällinä muistan että eräässä alan lehdessä oli saman henkinen laite. Vihree lätkä konepellin etureunassa jossa luki kalu's custom tai kustom ja ehkä joku vehkeen kuva  ;D
Velipojan kanssa oltiin sitä mieltä että toi on kova juttu  :+1:

Kyllä se on just tuo sama laite.  ;)

Kalu

Lainaus käyttäjältä: FuryIII 71 - 16 huhtikuu, 2025, 20:14Oli kyllä komian näköistä ku tää sylki hovimäki campingillä parimetristä lieskaa putkista. Oliko niin että tää vedettiin jonku seuraavan omistajan toimesta lepikkoon, ja ei taida olla kauheasti jäljellä...?
No ei sieltä ny ihan parimetristä lieskaa tullu.. Mutta joo aika ikävästi tälle seuraavalla omistajalla kävi kuten tuossa jo mainittukkin.

Kalu

Kalu

Mä oon tehny niin huonoja autoja et nää kaikki on vedetty lepikkoon

signet

Mitäs noille on käynyt?
...kun sai niin  halvalla...meissä jokaisessa asuu pieni sulo vilen...

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Kalu - 16 huhtikuu, 2025, 22:27
Lainaus käyttäjältä: Kalu - 16 huhtikuu, 2025, 22:32Mä oon tehny niin huonoja autoja et nää kaikki on vedetty lepikkoon

Vähän hellyyttä ja vasaraa, niin nuohan olis kunnossa.. :+1:
In the depths of a mind insane, fantasy and reality are the same..

manha

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 17 huhtikuu, 2025, 08:31Vähän hellyyttä ja vasaraa, niin nuohan olis kunnossa.. :+1:

Eikös tuo -39 niitä saanutkin ;)

Ajettavaksihan ne on tehty !!

Kalu

Joo, äksidentit ei käyny mun aikaan.

'56 tosiaan ylämäkikisassa tippui jontkasta alas, päätyi varaosiks/romuks.

'39 oli annettu tyypättäväks jollekkin, niin se oli ajanut sen katonkautta ympäri ojaan. Ja juu se on pajotettu kuntoon, viimeks nähnyt myytävänä mauttomalla.

FuryIII 71

Ainakin @Janne-Pekka tais pyytää tästä Harrin Bluebird Meteorista kuvia tuolta ACS, mutta toi Mobilisti-lehden nurkkaus ei varsinaisesti suosi auton kuvaamista, siis jos sen tahtoo saada kerralla kuvaan. Mutta siinä nyt yksi yritys.

Mutta se on kyllä sanottava, että tuo on kokoisekseen suorastaan siro laite, varsinkin noin livenä nähtynä.  :o

WBBC

Mulla oli vuonna 1985 340 Swingerissä hetken aikaa tuollainen Cal-Custom -kaasupedaali, kunnen totesin sen mauttomaksi ja möin pois.