Päivän autokuva

Aloittaja Marklin, 10 tammikuu, 2020, 16:25

« edellinen - seuraava »

TwistOla




Keskisyöpäläisen parkkiksella oli jonkinmoinen ajokaudenlopetus häppeningi. Eihän siellä hirveetä ruuhkaa ollut, muutama kymmenen ajokkia, mutta tuo Simca oli ehdoton ylläri. Vuodesta '79 seissyt ja nyt sitten viime viikolla leimattu Camaron kasilla. Vuoden rojekti oli ollut, lähinnä lupien vuoksi, mutta nyt on leppeä kruisailupeli  8)

Camino79

No mä mietinkin että kuis oli kalustoa liikenteessä kun kävin juniorin kanssa kaupoilla  :o

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: TwistOla - 20 syyskuu, 2025, 18:22


Keskisyöpäläisen parkkiksella oli jonkinmoinen ajokaudenlopetus häppeningi. Eihän siellä hirveetä ruuhkaa ollut, muutama kymmenen ajokkia, mutta tuo Simca oli ehdoton ylläri. Vuodesta '79 seissyt ja nyt sitten viime viikolla leimattu Camaron kasilla. Vuoden rojekti oli ollut, lähinnä lupien vuoksi, mutta nyt on leppeä kruisailupeli  8)
Tässä on yritystä! 8)

manha

Lainaus käyttäjältä: TwistOla - 20 syyskuu, 2025, 18:22Keskisyöpäläisen parkkiksella oli jonkinmoinen ajokaudenlopetus häppeningi.


Vähän aikaa käytiin mekin pönöttämässä tuolla parkkiksella,Liisan Cruisingin jälkeen...

isalmela

Lainaus käyttäjältä: FuryIII 71 - 20 syyskuu, 2025, 10:56

Siinä ne on ku kaks marjaa; omena ja peruna.  :))
Molemmat komeita! Ootko sinäkin ostanut Senecan vai onko jonkun kaverin?

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: isalmela - 21 syyskuu, 2025, 13:47Molemmat komeita! Ootko sinäkin ostanut Senecan vai onko jonkun kaverin?
Koittaa naida sitä omaankin ajoon.. :))

isalmela

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 21 syyskuu, 2025, 15:13Koittaa naida sitä omaankin ajoon.. :))
No tuohan on hyvä ja fiksu keino saada Dodge alle

LPR

Lainaus käyttäjältä: isalmela - 21 syyskuu, 2025, 17:48No tuohan on hyvä ja fiksu keino saada Dodge alle
Tuskin mikään kovin halpa...

tevo

Lainaus käyttäjältä: LPR - 21 syyskuu, 2025, 19:37Tuskin mikään kovin halpa...

Mjjoo, Naispuoliset-henkilöt tulevat hintoihinsa .. Aina ..

FuryIII 71

Lainaus käyttäjältä: isalmela - 21 syyskuu, 2025, 13:47Molemmat komeita! Ootko sinäkin ostanut Senecan vai onko jonkun kaverin?

Kyllä toi on naispuolisen kaverin. Vaikka täällä on taas näköjään mielikuvitus lähteny joillain laukalle...  ::)

Omalla vaimokkeella kun ei oo minkäänlaista autoa.

leivonharri

Lainaus käyttäjältä: FuryIII 71 - 21 syyskuu, 2025, 23:00Kyllä toi on naispuolisen kaverin. Vaikka täällä on taas näköjään mielikuvitus lähteny joillain laukalle...  ::)

Omalla vaimokkeella kun ei oo minkäänlaista autoa.
Rehellisesti sanottuna, kun sä sanoit "kaveri", niin mäkin oletin, että olisi ns. läpituttu. Seison korjattuna.

Marklin

Päivän patinaa Pakarilla:
 


B-66


Marklin


Marklin