Päivän autokuva

Aloittaja Marklin, 10 tammikuu, 2020, 16:25

« edellinen - seuraava »

Marklin


Pande

Jaa ettäkö Kadetteja. No josko joku.








leivonharri

Onks se sit Torstain Tigra?

FuryIII 71


Pande

Lainaus käyttäjältä: leivonharri - 02 lokakuu, 2025, 06:08Onks se sit Torstain Tigra?
Lainaus käyttäjältä: FuryIII 71 - 02 lokakuu, 2025, 06:21Ei.
No entä torstain Tiger? Tai edes "Tiger", kun ei se tällaisen Tg500:n virallinen mallinimi ollut vaikka yleisessä käytössä olikin.




tamrokki


Jarona

Lainaus käyttäjältä: tamrokki - 03 lokakuu, 2025, 09:46perjantai pösöö

Mikäs tää kaunotar on? 604 Saloon?
Ihan arvaus, en kuuklaa

Pande

Lainaus käyttäjältä: Jarona - 03 lokakuu, 2025, 18:05Mikäs tää kaunotar on? 604 Saloon?
Ihan arvaus, en kuuklaa
Taitaa olla erikoismalli 604 Photoshop.  :)

Mutta tuosta perjantaille joku Peugeot.








Jarona

Lainaus käyttäjältä: Pande - 03 lokakuu, 2025, 18:40Taitaa olla erikoismalli 604 Photoshop.  :)

Mutta tuosta perjantaille joku Peugeot.








Yritin tuskissani laittaa kuvan siitä 30-luvun regtablesta mutta en enään osaa.

Pande

Lainaus käyttäjältä: Jarona - 03 lokakuu, 2025, 19:14Yritin tuskissani laittaa kuvan siitä 30-luvun regtablesta mutta en enään osaa.
Mulla ei ole sellaisesta itse otettua kuvaa, mutta eikös tää ole sieltä museosta missä sinä olet käynyt?


Jarona

Lainaus käyttäjältä: Pande - 03 lokakuu, 2025, 19:17Mulla ei ole sellaisesta itse otettua kuvaa, mutta eikös tää ole sieltä museosta missä sinä olet käynyt?


Kyllä. :)

Kalu

Lainaus käyttäjältä: Pande - 03 lokakuu, 2025, 19:17Mulla ei ole sellaisesta itse otettua kuvaa, mutta eikös tää ole sieltä museosta missä sinä olet käynyt?


Tää on kait se "maailman" ensimmäinen retractable? Ja sit hopalla '57-'59. Ja sen jälkeen saksalaiset 90luvulla keksivät hienon uutuuden, kovakattoisen avon...?

Pande

Lainaus käyttäjältä: Kalu - 03 lokakuu, 2025, 20:24Tää on kait se "maailman" ensimmäinen retractable? Ja sit hopalla '57-'59. Ja sen jälkeen saksalaiset 90luvulla keksivät hienon uutuuden, kovakattoisen avon...?
Osapuilleen näin sen olen ymmärtänyt. Tosin on syytä olla varovainen "ensimmäisten" kanssa oli keksintö mikä hyvänsä kun aina jostakin löytyy joku kuriositeetti. Mutta joo, ihan jonkinlaisia määriä noita Pösön peltikattoavoja 30-luvulla tehtiin että ne ainakaan eivät olleet vain mitään protoja tai näyttelyautoja.

Springer

Lainaus käyttäjältä: Pande - 02 lokakuu, 2025, 08:20No entä torstain Tiger? Tai edes "Tiger", kun ei se tällaisen Tg500:n virallinen mallinimi ollut vaikka yleisessä käytössä olikin.
[img]https://panu66.kuvat.fi/kuvat/Vaasan+auto-+ja+moottorimuseo/Vaasan+automuseo+48.jpg?img=medium[/img
Jännää että tuo on nelipyöräinen ja vielä isolla raideleveydellä ;D

Pande

Lainaus käyttäjältä: Springer - 03 lokakuu, 2025, 21:42Jännää että tuo on nelipyöräinen ja vielä isolla raideleveydellä ;D
TG500 on vain 320 kappaletta valmistettu mallisarjan huippu ja just toi nelipyöräisyys sen päällisin puolin erottaa vaatimattomammista malleista. Noi on sellaisissa hinnoissa joita on vaikea käsittää.