Päivän autokuva

Aloittaja Marklin, 10 tammikuu, 2020, 16:25

« edellinen - seuraava »

Marklin


Pande


Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: tevo - 29 lokakuu, 2025, 19:57Mukavata jotta sielläpäi on jo Lunta ..
Vedäpä ny Tevo vaikka ...tu päähäsi. >:( Täällä just äsken meni pakkaselle.. :-\

tevo


1320

Elokuun puolivälissä oltiin Ahvenanmaalla AMC Euromeetissä. Kalustoa oli paikalla Suomesta, Ruotsista, Norjasta ja Saksasta, ja vaikka kelit oli vähän epävakaiset niin hauskaa oli, ja onneksi pääpäivänä lauantaina sateet tulivat vasta illalla, niin päivän cruisingit ja autonäyttelyt saatiin hoidettua läpi pääosin kuivassa kelissä.

AMC Euromeet 2025







Anza


1320

Viimevuonna kaveri kyseli, että lähdenkö mukaan, jos lähdetään Oslo Motor Showhun. Vastasin että totta kai, joten lokakuun loppupuolella hypättiin kaverin Buickiin ja ajeltiin Ruotsin läpi Osloon.

Näyttely oli iso ja kalusto oli laadukasta (toki näytillä oli paljon muutakin kuin vain Amerikanautoja, tai vanhoja autoja yleensä). Lauantaipäivä kierreltiin näyttelyssä ja näyttelyn jälkeen lähdettiin vähän kurvailemaan Osloon, käytiin mm. Holmenkollenilla katsomassa miltä kaupunki näyttää ylhäältä käsin.

Hauska reissu oli, ja itseasiassa tänävuonna tehtiin sama reissu uusiksi. Tässä kuitenkin kuvia viimevuodelta: Oslo Motor Show 2024.








Ehkä eniten säväytti todella hieno '67 SS 427 Impala...


...Tai sitten erittäin hieno '65 Rambler American.




leivonharri

Lainaus käyttäjältä: 1320 - 02 marraskuu, 2025, 02:26Viimevuonna kaveri kyseli, että lähdenkö mukaan, jos lähdetään Oslo Motor Showhun. Vastasin että totta kai, joten lokakuun loppupuolella hypättiin kaverin Buickiin ja ajeltiin Ruotsin läpi Osloon.

Näyttely oli iso ja kalusto oli laadukasta (toki näytillä oli paljon muutakin kuin vain Amerikanautoja, tai vanhoja autoja yleensä). Lauantaipäivä kierreltiin näyttelyssä ja näyttelyn jälkeen lähdettiin vähän kurvailemaan Osloon, käytiin mm. Holmenkollenilla katsomassa miltä kaupunki näyttää ylhäältä käsin.

Hauska reissu oli, ja itseasiassa tänävuonna tehtiin sama reissu uusiksi. Tässä kuitenkin kuvia viimevuodelta: Oslo Motor Show 2024.








Ehkä eniten säväytti todella hieno '67 SS 427 Impala...


...Tai sitten erittäin hieno '65 Rambler American.




Tuliko tuo buicki mua eilen vastaan Rinnekodin tienoilla?

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: leivonharri - 02 marraskuu, 2025, 09:03Tuliko tuo buicki mua eilen vastaan Rinnekodin tienoilla?
SINÄ kysyt MEILTÄ? En kyllä osaa sanoa.

palontie

Lainaus käyttäjältä: leivonharri - 02 marraskuu, 2025, 09:03Tuliko tuo buicki mua eilen vastaan Rinnekodin tienoilla?

Ei mitään käryä.

Poke

Lainaus käyttäjältä: leivonharri - 02 marraskuu, 2025, 09:03Tuliko tuo buicki mua eilen vastaan Rinnekodin tienoilla?

Tietäjät tietää.

Kalu

Lainaus käyttäjältä: leivonharri - 02 marraskuu, 2025, 09:03Tuliko tuo buicki mua eilen vastaan Rinnekodin tienoilla?
Jonnet ei tiedä.

JiiTee


Pande


Marklin

Pari päivämäärän mukaista....