Päivän autokuva

Aloittaja Marklin, 10 tammikuu, 2020, 16:25

« edellinen - seuraava »

Pertti K


Pertti K



Noille pakoputken päille tarttee kyllä tehdä jotain. Mutta ei taida nyt olla prioriteeteissa kovin korkeella.

leivonharri


leivonharri

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 29 marraskuu, 2025, 17:34

Noille pakoputken päille tarttee kyllä tehdä jotain. Mutta ei taida nyt olla prioriteeteissa kovin korkeella.
Onnea uudesta hankinnasta!

Edit: Tähän giffi Jeremy Clarksonista sanomassa "I have a J-aaag"

Pertti K


Camino79


isalmela

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 28 marraskuu, 2025, 22:34"Musta ei ole väri vaan kokopäivätyö". Tämä on ainoa musta mikä on ollut ja vähän meinaa olla ikävä. Jospa tummansininen vähän paikkais aukkoa.



Siitä on se Timo Rautiaisen erittäin hyvä laulukin laulukin. Surupuku on musta

leivonharri

Lainaus käyttäjältä: isalmela - 30 marraskuu, 2025, 17:39Siitä on se Timo Rautiaisen erittäin hyvä laulukin laulukin. Surupuku on musta
Ei ole ihan Mustan kissan tango, mutta ei se ollut mikään Mikan faijan beeämveekään.

https://youtu.be/rPVNvX7P1lo?si=Xa6zC6tHCjLr5X6z

1320

Oslo Motor Show reissulla tuli vielä poikettua Norwegian Museum Of Science And Technology, eli siis Oslon tekniikanmuseossa. Siellä oli jonkin verran autokalustoa. Monet näistä oli todella erikoisia, sellaisiakin minkä merkkejä en ollut koskaan kuullutkaan.

Kannattaa poiketa, jos liikkuu Oslon seudulla.

The Norwegian Museum Of Science And Technology








Pande

12.12. päivän autot 12 ja 12.




Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Pande - 12 joulukuu, 2025, 20:4612.12. päivän autot 12 ja 12.




Uuh..💩
Shitruunankeltaisena sedanina viiltäisi auki monia arpia,.

WBBC

Mukavasti piristetty vanha Taunus.

Ismoskosmos

Lainaus käyttäjältä: WBBC - 13 joulukuu, 2025, 08:10Mukavasti piristetty vanha Taunus.


Puukkoja haavoihin... Oma valakia lähti eilen uudelle omistajalle.

tevo

Kattelinki äskön jotta tyhyjä ruutu oli ..

Pande

Toisessa ketjussa @Nikuzai alusti keskustelua Alfa Romeo -pakettiautoista. En löytänyt itseltäni AR6:n kuvaa mutta joitakin isompia Alfoja kumminkin.

Tosta tommonen näköalabussi, kai noi kattoikkunat on olleet uutena kirkkaat jotta on voinut vaikka vuorenrinteitä katsella.



Oikein kuorma-auto.



Paku.



Entisöity paku.



Ikkunapaku.