Päivän autokuva

Aloittaja Marklin, 10 tammikuu, 2020, 16:25

« edellinen - seuraava »

Nikuzai

@Pande



Tai vielä hämmentävämpi


Pande

Jep, kyllä olen noista versioista tietoinen mutta ei ole sattunut vielä omiin kuviin. Onhan näitä erilaisia erikoistapauksia hyötyajoneuvoissa. Tämäkin näyttää Ivecolta, tuulenohjaimessa jopa lukee Iveco mutta ei tämä silti ole Iveco vaan OM. OM oli vanha merkki jonka viimeiset tuotteet olivat vain OM-lätkillä varustettuja Fiat- ja Iveco-versioita. Calabriassa osui joku vuosi sitten tuollainen näköpiiriin niin piti ottaa kuva muistin tueksi.


Nikuzai

Lainaus käyttäjältä: Pande - 13 joulukuu, 2025, 17:29Jep, kyllä olen noista versioista tietoinen mutta ei ole sattunut vielä omiin kuviin. Onhan näitä erilaisia erikoistapauksia hyötyajoneuvoissa. Tämäkin näyttää Ivecolta, tuulenohjaimessa jopa lukee Iveco mutta ei tämä silti ole Iveco vaan OM. OM oli vanha merkki jonka viimeiset tuotteet olivat vain OM-lätkillä varustettuja Fiat- ja Iveco-versioita. Calabriassa osui joku vuosi sitten tuollainen näköpiiriin niin piti ottaa kuva muistin tueksi.




Tarkemmin vilkasin tota talbottia, niin perkale onkohan ketään joka vois englannissa käydä kysymässä kenellä toi on ja paljonkohan se siitä tahtoisi

Tosin sitä ennen pitäsi selvitellä miten hitolla sen saa kilpiin suomessa

Ois pähee oikealta ohjastettava talbot paku, jos samanlaisia morjenstelee ei tartte lapasta paljoa heilutella  ;D

Pande

Lainaus käyttäjältä: Nikuzai - 13 joulukuu, 2025, 17:34Tarkemmin vilkasin tota talbottia, niin perkale onkohan ketään joka vois englannissa käydä kysymässä kenellä toi on ja paljonkohan se siitä tahtoisi

Tosin sitä ennen pitäsi selvitellä miten hitolla sen saa kilpiin suomessa

Ois pähee oikealta ohjastettava talbot paku, jos samanlaisia morjenstelee ei tartte lapasta paljoa heilutella  ;D
Mahtaako siinä kummempaa ongelmaa olla kun tämäkin oikealta ohjattava rysäys on suomalaisiin kilpiin saatu. Useampana kesänä Kotkan torilla ollut torikioskin jonkinlaisena varastokoppina tai huoltoautona.




Nikuzai

Lainaus käyttäjältä: Pande - 13 joulukuu, 2025, 18:40Mahtaako siinä kummempaa ongelmaa olla kun tämäkin oikealta ohjattava rysäys on suomalaisiin kilpiin saatu. Useampana kesänä Kotkan torilla ollut torikioskin jonkinlaisena varastokoppina tai huoltoautona.





Njaa leyland, oisko tyyppitetty suomeen tai eta maihin, silloinhan se italo alfa tai UK talbot pitäisi myös olla

Vaan tuleeko noissa se sama ongelma ku joskus oli VW "hilux"ia tuodessa, et erillis hyväksynnällä ja mitään toyota lisävarustetta ei saa asentaa, kuten ei cortinaankaan vaikka tanarin mainoskuvat oli peiliksi käännetty cortinan kuva


Yks mikä kans kiihottais ois leyland sherpa, sellainen rhd postiauto jossa liukuovi

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: Nikuzai - 13 joulukuu, 2025, 17:34Tarkemmin vilkasin tota talbottia, niin perkale onkohan ketään joka vois englannissa käydä kysymässä kenellä toi on ja paljonkohan se siitä tahtoisi
Etkö ite voi?

Nikuzai

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 13 joulukuu, 2025, 19:19Etkö ite voi?

Rekisteri numerolla?

Mulla käsitys et englantilaisilla ei ole samanlaista avointa tietojärjelmää varkaille kuten suomessa, et kilvellä saa osoitteet ja hetken aikaa auton omistajan hetutkin

Ismoskosmos

Lainaus käyttäjältä: tevo - 13 joulukuu, 2025, 09:14Kattelinki äskön jotta tyhyjä ruutu oli ..

Jospa siihen kohta tulis täytettä tilalle.

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: Nikuzai - 13 joulukuu, 2025, 19:23Rekisteri numerolla?

Mulla käsitys et englantilaisilla ei ole samanlaista avointa tietojärjelmää varkaille kuten suomessa, et kilvellä saa osoitteet ja hetken aikaa auton omistajan hetutkin
Jaaaaa... Luulin että paikalliseen pubiin kyselemään onx tietoo.

palontie


tevo

Lainaus käyttäjältä: palontie - 13 joulukuu, 2025, 20:20Lumipenkka.


Ajelin tosta @Ismoskosmos laanin ohi, ja parta väpättäen hän ihaili harvinaista V7kymppiä ja huokaili jotta tommonen pitkäkatto on saatava ..

palontie


Ismoskosmos

Tuossa oli jo kaupat syntymässä puukylkisestä Tiemestarista, van olin viikon verran myöhässä ostohousujen suhteen ja meni jollekki ahneemmalle. Farmari tulee kyllä, van onko se V-something liikutin vai jotain muuta jää nähtäväksi.

Jarona

Lainaus käyttäjältä: Ismoskosmos - 15 joulukuu, 2025, 17:29Tuossa oli jo kaupat syntymässä puukylkisestä Tiemestarista, van olin viikon verran myöhässä ostohousujen suhteen ja meni jollekki ahneemmalle. Farmari tulee kyllä, van onko se V-something liikutin vai jotain muuta jää nähtäväksi.
Mulla olisi Farmari, jopa ehkä kaupan..
Jos nyt heti 6 tonnia tilille laitat niin Hempukka on sun!
Tosin itken verta sen jälkeen..

Ismoskosmos

Lainaus käyttäjältä: Jarona - 15 joulukuu, 2025, 17:51Mulla olisi Farmari, jopa ehkä kaupan..
Jos nyt heti 6 tonnia tilille laitat niin Hempukka on sun!
Tosin itken verta sen jälkeen..
Kyllä multa nyt joku 6000e löytyy. Pistä vaan yyveetä. ;D