Päivän autokuva

Aloittaja Marklin, 10 tammikuu, 2020, 16:25

« edellinen - seuraava »

Jarona

Ööää öyh voi vittu!
Pakkokai se on.. :(

Ismoskosmos

Ajatuspieruissani mietiskelin viime yön, miks joku on antanu Buick Roadmasterille nimeksi Hempukka. ;D  Mestaria oon kattelemassa ensisijaseti kun on menny omasta valaasta laatikko, jos säilyttäs sen varaosa-autona.

tamrokki


Marklin


Anza

2017 lähti Challengeri,enkä oo ihan joka päivä ees ajatellu sitä.


palontie

Ei mopareita tule ikävä.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: palontie - 23 joulukuu, 2025, 17:22Ei mopareita tule ikävä.
Älä ny..
Just @Stige mulle ilkkui että luovuin Yökötistä ihan liian halvalla.. ::)
Olihan se käytännöllinen peli. 8) ..ja helppo/halpa pitää.. :thinking:

1320

Toissapäivän autokuva kun ajelin Fordilla duuniin. Kuva ei tosin ole kovin kaksinen, koska puhelimen kamera on jo parhaat päivänsä nähnyt... :))


tevo

Kyllä tosta just erottaa ´84 Escortin ..

FuryIII 71

Lainaus käyttäjältä: 1320 - 24 joulukuu, 2025, 11:52Toissapäivän autokuva kun ajelin Fordilla duuniin. Kuva ei tosin ole kovin kaksinen, koska puhelimen kamera on jo parhaat päivänsä nähnyt... :))



Sut tuntien sait varmaan @rb :n vanhan luurin perinnöksi.  :))

1320

Lainaus käyttäjältä: FuryIII 71 - 24 joulukuu, 2025, 13:22Sut tuntien sait varmaan @rb :n vanhan luurin perinnöksi.  :))

Äläs nyt, ei tää luuri mikään kivikautinen ole, tää on kuitenkin ostettu uutena viimeisen 5-10 vuoden sisällä.  ;)  Tähän luuriin tuli vaan jossain vaiheessa harvinainen mosaiikkinen kameran linssi, niin sen jälkeen sillä alkoi tulemaan aika huonoja kuvia. Sitten lopulta se linssi irtosi kokonaan, eikä kuvanlaatu ainakaan parantunut. :)) 

No eipä puhelimella onneksi hirveästi tartte kuvailla, niin eipä toi niin paljoa haittaa. Soitto ja viestin lähetys toimii yhä niin tällä pärjätään hyvin.

Ismoskosmos

Lainaus käyttäjältä: tevo - 24 joulukuu, 2025, 11:57Kyllä tosta just erottaa ´84 Escortin ..

Minä ku nyt joutuin taipumaan ja hätä-laittamaan 03 Focuksen niin siinä on samanlailla muotoillut takapuskurin kaaret kuin just myymässäni P3 Taunuksessa, mutta Ismo teki historiaa autojen laitossa sen suhteen, jotta ensmäinen etuvetoinen  omistamani auto vaikka kohta 50v lasissa. Ai niin eihän viiskymppinen ole nykyjään vanaha...

Marklin

Tapaninajelulla käytiin @Ponu65:n kanssa:

 


1320

Pistetäänpä parit Maanantain Mercuryt:
 














Ja kyllä, tuo viimeinen oli juuri se aito eikä mikään replica.


Pande

Lainaus käyttäjältä: 1320 - 05 tammikuu, 2026, 17:07Pistetäänpä parit Maanantain Mercuryt
No pistetäänpä vaan.