Päivän autokuva

Aloittaja Marklin, 10 tammikuu, 2020, 16:25

« edellinen - seuraava »

Markok

Ei niitä tricoja ole vaihdettu kokonaan, pelkät kumit. Mulla on avaamaton monipakkaus alkuperäisiä trico pyyhinkumeja. Ei ehkä toimivia enää mutta komee hyllyssä.

Mää oon purkanu uusista kauppojen halvimmista pyyhkimistä kumit ja liittäny vanhoihin kromirunkoihin.

FuryIII 71

Lainaus käyttäjältä: Markok - 08 tammikuu, 2026, 19:07Ei niitä tricoja ole vaihdettu kokonaan, pelkät kumit. Mulla on avaamaton monipakkaus alkuperäisiä trico pyyhinkumeja. Ei ehkä toimivia enää mutta komee hyllyssä.

Mää oon purkanu uusista kauppojen halvimmista pyyhkimistä kumit ja liittäny vanhoihin kromirunkoihin.

Juu mutta ku tuossa Dartissa näyttäis olevan perus mustarunkoiset pyyhkijät... Samoin ku noissa mun rotteloissa, toistaiseksi.

TwistOla

Lainaus käyttäjältä: Markok - 08 tammikuu, 2026, 19:07Mää oon purkanu uusista kauppojen halvimmista pyyhkimistä kumit ja liittäny vanhoihin kromirunkoihin.

Tällein miekin olen Amukkaan tehnyt  ;)

1320

Ja OER Partsilta saa ihan suoraan noihin Tricon runkoihin sopivia kumeja varaosana. ;)


Olisko sitten vaikka Torstain Tempo:





Pertti K

Lainaus käyttäjältä: Markok - 08 tammikuu, 2026, 19:07Mää oon purkanu uusista kauppojen halvimmista pyyhkimistä kumit ja liittäny vanhoihin kromirunkoihin.
Minäbparitkin irtokumekset ostin että vaihdan Impperialin pyyhkijöihin mutta molemmissa eri profiili kuin alkuperäisissä. Ostin sitten ihan kokonaiset sulat.

WBBC

Lainaus käyttäjältä: FuryIII 71 - 08 tammikuu, 2026, 19:26Juu mutta ku tuossa Dartissa näyttäis olevan perus mustarunkoiset pyyhkijät... Samoin ku noissa mun rotteloissa, toistaiseksi.

Joo, näin jälkeenpäin ajatellen olisi kannattanut aikoinaan säästää ne alkuperäiset pyyhkijät. Tuon Swingerin nokalla oli myös vielä -70 -luvulla Hella -lisävalot.
Ne kuulemma on tallessa.

1320

Olisko sitten vaikka Perjantain Packard:










Pande

Lainaus käyttäjältä: 1320 - 09 tammikuu, 2026, 16:11Olisko sitten vaikka Perjantain Packard
No vaikka sitten niin. Näistä yhden omistaja on yllytyksestäni tännekin kirjautunut, mutta ei ole vielä tohtinut yhtään viestiä kirjoittaa.














Marklin

Vähän heikoksi jäi osallistuminen tällä viikolla tähän aiheeseen, mutta tälle päivälle nyt kuitenkin pari Packardia:
 



 


Pande

Maanantain Mahindra.


Pande

@Therealsamppa ilahduttamiseksi pyrypäivän Sisu-kuva.  :)  Tuollainen oli kadun varrella kun äsken tallustin noutamaan autoa huollosta. Vielä näitä ihan ansiotyössä on täälläkin päin maailmaa, toki kilsoja ei varmaan ole mahdottomasti kertynyt kun selkeästi ollut aiemmin palokunnalla ja nyt saumausfirman nostokorin alustana.




Marklin

Jatkoksi pari kesäisempää Sisu-kuvaa:
 

 


Marklin

... sekä Sisuja sisätiloissa...
 

 

 


FuryIII 71


WBBC

Lapsena aina ihmettelin, mitä teknisiä eroja on Kontio-Sisulla, Jyry-Sisulla ja Karhu-Sisulla. Silloin kun niitä näki siis päivittäin liikenteessä.