Päivän autokuva

Aloittaja Marklin, 10 tammikuu, 2020, 16:25

« edellinen - seuraava »

WBBC

Olisi hauska tavallisesta Ministä customoida tällainen Cooper rallyreplica

WBBC

Pande

Mutta tämä on aito, jolla Mäkinen voitti 1967 Jyväskylässä.  :)

WBBC

Tässä faijan Cooper S 1275 ja minä vuonna 1967.
Ai hitto kun tuo olisi säästetty...

WBBC

manha

Muutama "kuoppatutka" ollut itsellänikin. Tuossa pari viimeisimpää jostain 30vuoden takaa...

Pande

Tuossa vielä italialais-Cooper. Innocenti Mini Cooper 1300 -73. Tuosta voi bongata lukuisia eroja samanikäiseen britti-Miniin verrattuna. Ikkunassa oli toissavuonna hintapyyntö 19 500 euroa, mutta myöskin myyty-lappu vaikka vasta ensimmäinen näyttelypäivä oli menossa. Hieno oli kyllä.

Marklin

Laitanpas nyt sitten minäkin muutaman Minikuvan:

1320

Lisää Minejä täältäkin:

Pertti K

Tahtoo tommosen sedan deliveryn!

Pande

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 30 tammikuu, 2026, 09:36Tahtoo tommosen sedan deliveryn!
Etkö lankkukylki-kartanovaunua? Sehän olisi herrasmiehen tyylikäs valinta.

Kalu

Perjantain Pitkäkatto

FuryIII 71

^Melko moneen paikkaan ehtiny hyytyä...

Pertti K

Tuo viiminen on jo vähän vaarallinen.  :oushit:

Kalu

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 30 tammikuu, 2026, 21:45Tuo viiminen on jo vähän vaarallinen.  :oushit:
Kyllä tuossa viimesessä kuvassa painetaan menee ihan nilkka suorana. Niino tosin, eihän se Foortilla kovin hurjaa menoa silti ole...

Muistan tuon kuvan varmaan ikuisesti, vuosi ehkä 2013 ja perjantai aamupäivä. Joku rekkakuski oli bongannut ja laittanu kuvan nettiin. Tää on tie 12 ja tosta risteyksestä kääntyy möysään, onko seny viipurintie...

Sillonen pomo oli ihan täys kyrpä ja tuossa olen lähtenyt vittuuksissani töistä kesken päivää matkalla kohti tallia ja sieltä himaa hörppäämään. Tuona iltana sähköpostiin kirjoitin irtisanomis ilmotuksenkin, mut en sit uskaltanut lähettää... Ja kiltisti taas maanantaina töihin ja siellä olen vielä edelleenkin...