Päivän autokuva

Aloittaja Marklin, 10 tammikuu, 2020, 16:25

« edellinen - seuraava »

isalmela

Dusterissa oli komea konehuone

isalmela

Ruotsissakin saattaa olla ihan sopiva hintataso nykyään?

Aivan älyttömän hieno Buick myytävänä 35000€

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: isalmela - 10 toukokuu, 2026, 17:09Ruotsissakin saattaa olla ihan sopiva hintataso nykyään?

Aivan älyttömän hieno Buick myytävänä 35000€

Hieno kyllä, mutta mun mielestä 35k€ ei silti ole sopiva hinta.. :o

Pande

Useassakin ketjussa on mm. @isalmela ja @Gary Grand pohjustusten johdosta lainehtinut 2CV-keskustelu vilkkaana niin pistetään nyt pari 4wd-kuvaa. 2CV Sahara. Neliveto onnistuu ilman kardaaniakin kun pistää molempiin päihin moottorin.

leivonharri

Lainaus käyttäjältä: Pande - 12 toukokuu, 2026, 20:50Useassakin ketjussa on mm. @isalmela ja @Gary Grand pohjustusten johdosta lainehtinut 2CV-keskustelu vilkkaana niin pistetään nyt pari 4wd-kuvaa. 2CV Sahara. Neliveto onnistuu ilman kardaaniakin kun pistää molempiin päihin moottorin.

Mä oon ehkä enemmän tipparellutyyppi.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Pande - 12 toukokuu, 2026, 20:50Useassakin ketjussa on mm. @isalmela ja @Gary Grand pohjustusten johdosta lainehtinut 2CV-keskustelu vilkkaana niin pistetään nyt pari 4wd-kuvaa. 2CV Sahara. Neliveto onnistuu ilman kardaaniakin kun pistää molempiin päihin moottorin.

Oli sillä Korpilahden vanteiden myyjällä tämmönenkin tekeillä.. :rotfl:

Pande

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 12 toukokuu, 2026, 20:57Oli sillä Korpilahden vanteiden myyjällä tämmönenkin tekeillä.. :rotfl:
Parempi on itse tehdä niin säästää aika monta pennosta. On meinaan noi Saharat alkuperäisinä hinnoissaan.  :)

Pande

Lainaus käyttäjältä: leivonharri - 12 toukokuu, 2026, 20:55Mä oon ehkä enemmän tipparellutyyppi.
Ei se mitn, kyllä niitäkin on nelivetoisina. Tosin niissä on vain yksi moottori. Tän olisi saanut 14 000 eurolla vuonna 2022.

leivonharri

Olisihan tuollainen nyt hieno!

Pande

Lainaus käyttäjältä: leivonharri - 12 toukokuu, 2026, 21:21Olisihan tuollainen nyt hieno!
No siinähän olisi: talvet neliveto-Tipalla ja kesät Plein Airilla. Tää on tosin replica eikä aito asia.

leivonharri

Noita on tehty kai joku kuusi kappaletta. Pidä sellaisella sitten kivaa... Että silleen replica olisi alkuperäistä monta kertaa huolettomampi. Vois laittaa konepellin alta vaikka kumpparin kaksin kerroin tms viriviriä.

Anza

Tällänen kävis mulle. Ajelisin rannalla pelkkä kaulahuivi päällä. Nauraa kikattelisin ja kääntelisin hennoilla käsivarsillani ohjauspyörää ja heiluttelisin iloisena

tevo

Pande

Lainaus käyttäjältä: Anza - 15 toukokuu, 2026, 07:05Tällänen kävis mulle. Ajelisin rannalla pelkkä kaulahuivi päällä. Nauraa kikattelisin ja kääntelisin hennoilla käsivarsillani ohjauspyörää ja heiluttelisin iloisena

Kelpo suunnitelma. Valitettavasti Mehareita tuotiin uutena Suomeen vain 1 kappale, hämmästyttävää kyllä niin hyötykäyttöön jollekin elokuvayhtiölle kun siitä on hyvä kuvata eri suuntiin ajon aikanakin. Mutta ulkomailta niitä kyllä saa hankittua. Ainakin tämmöiset myynnissä olleet on kamerani eteen osunut. Keskimmäinen facelift-malli eli 1978 eteenpäin tehty. Jotenkin hämmentävää että näitä tehtiin vuoteen 1988 asti.

Anza

Siinä vähän miehekkäämpi ranskalainen. Muutama kait saatu Suomeenkin.