Päivän autokuva

Aloittaja Marklin, 10 tammikuu, 2020, 16:25

« edellinen - seuraava »

palontie

Kansan autoja ei kannata postata.
Eniten vituttaa kaikki.

Antti

Marklin

TwistOla

Hienosti pelastettu liki 100-vuotias Puikula tänään Oldtimer Runissa.
Tähä jaksa ny mitään ylvästä keksiä!

SauliK

Ismoskosmos

Lainaus käyttäjältä: Antti - 24 kesäkuu, 2025, 19:26Tiistain T-Birdi

Minä jotta joku on pölliny minun Peekolomosen, van tuohan on kaks ovinen. ;)
Polta huumeita, älä autoja

Zuinula

Vanha brittikulkine poikkesi Farmilla:

Oli siinä pari henkilöä kyydissä

isalmela

Haaparannan jenkkiautonäyttelyssä on taas ihan hulluna autoja ja väkeä. Heikkoa ku ei oo yhtään 1961 Senecaa. Imperial kuva on Pertille

Diesel on puhtaampi

Marklin

Sunnuntain Sumpit:

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: isalmela - 12 heinäkuu, 2025, 13:59Haaparannan jenkkiautonäyttelyssä on taas ihan hulluna autoja ja väkeä. Heikkoa ku ei oo yhtään 1961 Senecaa. Imperial kuva on Pertille

Kiitos! Eipä oo kyllä ollut käymissäni tapahtumissa yhtään -49 Oldsia, -70 Impperialia tai minkään vuosimallin Typhoonia muita kuin minun. SM Sitikkaa joskus haaveilin mutku pari v sitten oli 4 kpl CMS:ssa niin enhän mää semmosta tusina-autoa.

Pertti K

Eiku heti joutuu korjata, ajettiinhan me toisen -49 Luiskis-Oldsin kanssa peräkkäin vappucruisingissakin. Ja oon sitä nähny sittemmin näyttelyissäkin.

Pande

Lainaus käyttäjältä: Marklin - tänään kello 11:19Sunnuntain Sumpit

Nämä seuraavat kaksi ovat siitä hyviä, että kuvat voi postata monenkin eri teeman alle kun samasta autosta löytyy neljän eri automerkin nimet.  :))

If money is your hope for independence, you will never have it. The only real security that a man can have in this world is a reserve of knowledge, experience and ability.