Chevy K1500 -91 Etuperän sähköt

Aloittaja cam78, 17 toukokuu, 2025, 13:23

« edellinen - seuraava »

cam78

Tanks. Jussi kuvista. Nyt pelaa pakkivalotki 8) . Nyt kun on päästy sähköhommien makuun, niin vieläkö löytyisi kuva, mikä johto tulee alkuperäiseen öljynpaineanturiin/öljynpainemittariin. Lämpö, bensa ja volttimittarit sainkin jo toimimaan.

Jussi

Lainaus käyttäjältä: cam78 - 16 heinäkuu, 2025, 13:54Tanks. Jussi kuvista. Nyt pelaa pakkivalotki 8) . Nyt kun on päästy sähköhommien makuun, niin vieläkö löytyisi kuva, mikä johto tulee alkuperäiseen öljynpaineanturiin/öljynpainemittariin. Lämpö, bensa ja volttimittarit sainkin jo toimimaan.
Tästä osasta on huono kuva, ei oikeen täsmää. Dieselissähän on pa-pumpun kytkin ja paineanturi samassa pökäleessä ikävästi koneen takana.
En varmasti oo.

cam78

Tuossa kun näitten sähköjen kanssa oon paininut. Huomasin, kun mittarin himmennintä pyörittää ylöspäin, niin lämpö- ja lautausmittari alkaan näyttämään höpöjä ja molemmat vilkunmerkkivalot alkavat palamaan. Liekko maa vikaa vai tuo himmennin rikki. Akun kaapelit ovat uudet. Rungon, korin ja moottorin maadoitukset uusittu ja mitä muita maapisteitä olen huomannut konehuoneessa, niin ne on putsattu.

Jussi

Lainaus käyttäjältä: cam78 - 16 heinäkuu, 2025, 18:50Tuossa kun näitten sähköjen kanssa oon paininut. Huomasin, kun mittarin himmennintä pyörittää ylöspäin, niin lämpö- ja lautausmittari alkaan näyttämään höpöjä ja molemmat vilkunmerkkivalot alkavat palamaan. Liekko maa vikaa vai tuo himmennin rikki. Akun kaapelit ovat uudet. Rungon, korin ja moottorin maadoitukset uusittu ja mitä muita maapisteitä olen huomannut konehuoneessa, niin ne on putsattu.
Eipähän se himmennin sillai pysty rikki meneen. Kyllä siellä on maavikaa tai muuta pätkistä mittaristossa.
Nii, olikos se muuten bensa vai diesel?
En varmasti oo.

cam78

Jussi

Lainaus käyttäjältä: cam78 - 17 heinäkuu, 2025, 02:55Bensa koneella.
Okke. Sillon toi edellisen kuvan vaaleanruskea piuha pitäs täsmätä sen öljynpaineanturin johdoksi. Bensakoneella on erillinen öp-kytkin bensapumpulle.
En varmasti oo.

cam78

Nyt oli jotain eroa sähkökuvassa. Vaalean ruskea 31 johto ei lähtenyt minulla tuosta kohti. En ehtinyt sen kummemmin tutkimaan. Vaaleanruskea johdon pätkä löytyi kyllä, mutta lähti ihan eri kohdasta.