Kellari tapaaminen Taivalkoskella

Aloittaja isalmela, 24 toukokuu, 2025, 10:27

« edellinen - seuraava »

Milloin mennään Taivalkosken mökille viikonlopuksi?

13-15.6
2 (33.3%)
Heinäkuu alku
0 (0%)
Heinäkuu puoliväli
3 (50%)
Heinäkuu loppu
1 (16.7%)

Äänestäjiä yhteensä: 6

Jarona

Huomenna Hempukan katsastus, saas nähä millä ryskällä sinne tulen.. :driving:
Chevrolet C10 6,2 Td Silverado -87
Subaru SVX -95 -96 -92
GMC Suburban -96
Kolmosnuhuvi -61
Chevy G20 vanin raato ja Chrysler 300 C Touring HEMI

Janne-Pekka

Varmaan vasta klo 15-16 pääsen lähtemään matkaan kun ei noita koiria uskalla vielä keskenään jättää jottei tuo Tassu keksi jotain tihutöitä.
Hullua kiinnostaa kaikki mikä pyörii.
Blazer K5 -78  Cheyenne + -85 Silveraato
Valiant -67
Dodge B150 -84 Daily driver
Vanhoja Tojoja,Fordeja + muuta tauhkaa.

Pikku-Kalle

Lainaus käyttäjältä: Janne-Pekka - 17 heinäkuu, 2025, 06:08Varmaan vasta klo 15-16 pääsen lähtemään matkaan kun ei noita koiria uskalla vielä keskenään jättää jottei tuo Tassu keksi jotain tihutöitä.

Siitä on mapsin mukaan 3 tunnin ajomatka + normaalit viivästykset niin 19-20 nurkilla täälläpäin? :thinking:

Joojoo, mietin ja arvioin liikaa aikatauluja jne mutta helpottaa se omaa kuuppaa ku väkisellä koko perjantai on semmosta "pelkkää odottelua" ja se on aika raskasta. ;D

Janne-Pekka

Lainaus käyttäjältä: Pikku-Kalle - 17 heinäkuu, 2025, 07:15Siitä on mapsin mukaan 3 tunnin ajomatka + normaalit viivästykset niin 19-20 nurkilla täälläpäin? :thinking:

Joojoo, mietin ja arvioin liikaa aikatauluja jne mutta helpottaa se omaa kuuppaa ku väkisellä koko perjantai on semmosta "pelkkää odottelua" ja se on aika raskasta. ;D
Joo niille paikkeille se menee. Jos en aikaisemmin pääse.
Hullua kiinnostaa kaikki mikä pyörii.
Blazer K5 -78  Cheyenne + -85 Silveraato
Valiant -67
Dodge B150 -84 Daily driver
Vanhoja Tojoja,Fordeja + muuta tauhkaa.

Kaktus

Lainaus käyttäjältä: Pikku-Kalle - 17 heinäkuu, 2025, 07:15Joojoo, mietin ja arvioin liikaa aikatauluja jne mutta helpottaa se omaa kuuppaa ku väkisellä koko perjantai on semmosta "pelkkää odottelua" ja se on aika raskasta.
Minä ajelen siitä ohite joskus kahden paikkeilla jos tuntuu, että aiemmin huvittaa lähteä.
-79 delta 88
-87 vaz 2101
-96 vaz 2104

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: samiralfey - 16 heinäkuu, 2025, 16:00Klo.12.00 pääsee virallisesti sisään mutta viime kerralla tuli ovikoodi edellisenä päivänä joten laitan sen vaikka tänne niin pääsee halutessaan aikasemmin jos sattuu olemaan aamuvirkku.

Osoite on : Jokijärventie 202, 93400 Taivalkoski.
Ei ehkä kannata tänne laittaa kun tapahtumaosio näkyy kaikelle kansalle.

Pikku-Kalle

Lainaus käyttäjältä: Kaktus - 17 heinäkuu, 2025, 08:54Minä ajelen siitä ohite joskus kahden paikkeilla jos tuntuu, että aiemmin huvittaa lähteä.

Se vois iteasiassa olla kivempi vaihtoehto lähtä niihin aikoihin. :thinking: Laita YV viimestään aamupäivästä kuhan aikataulu on tarkentuu.

Jarona

Kyl nyt kävi näin että Hempukalla tulen. ^-^
Subaru SVX -95 -96 -92
GMC Suburban -96
Kolmosnuhuvi -61

Jarona

Subaru SVX -95 -96 -92
GMC Suburban -96
Kolmosnuhuvi -61

tevo

SisävesiMerirosvojensukua..

tevo

Mä otan vain alkkomaholitonta..

:rotfl: aivvanvarmaan  :rotfl:  :rotfl: ..
SisävesiMerirosvojensukua..

palontie

Lainaus käyttäjältä: tevo - 17 heinäkuu, 2025, 13:35Mä otan vain alkkomaholitonta..

:rotfl: aivvanvarmaan  :rotfl:  :rotfl: ..

Ota mulle pari o% Heinekeniä niin on kylmää juotavaa.
Eniten vituttaa kaikki.

Pikku-Kalle

Jarona

Pikkasen tekkapoon Hempukka teki, kun käytiin kaupassa niin kuskin oven avaimella avaessani löytyi Hempukasta hälytin. ???
Nykäsin piipeistä liittimet irti mutta hätävilkut vilkkuu aikansa aloittaen uudestaan kun oven avaa.
Ajaa pystyy koska ajonestoa ei ole mutta ei tää kiva homma ole, vaikka mitä olen yrittänyt niin hälytin ei lähde pois eikä ovien sähkölukitus toimi niin avaimesta kuin kuskin oven napistakaan. :(
Subaru SVX -95 -96 -92
GMC Suburban -96
Kolmosnuhuvi -61

palontie

Lainaus käyttäjältä: Jarona - 17 heinäkuu, 2025, 17:14Pikkasen tekkapoon Hempukka teki, kun käytiin kaupassa niin kuskin oven avaimella avaessani löytyi Hempukasta hälytin. ???
Nykäsin piipeistä liittimet irti mutta hätävilkut vilkkuu aikansa aloittaen uudestaan kun oven avaa.
Ajaa pystyy koska ajonestoa ei ole mutta ei tää kiva homma ole, vaikka mitä olen yrittänyt niin hälytin ei lähde pois eikä ovien sähkölukitus toimi niin avaimesta kuin kuskin oven napistakaan. :(

Tähän muistaakseni löytyy juutuupista ohje,keenerinainen ohittaa sen siinä,jaa että mistäkö tiedän sen auton hälyttimistä ja ajonestoista,omista estoista puhumattakaan ;D
Eniten vituttaa kaikki.