Kellari tapaaminen Taivalkoskella

Aloittaja isalmela, 24 toukokuu, 2025, 10:27

« edellinen - seuraava »

Milloin mennään Taivalkosken mökille viikonlopuksi?

13-15.6
2 (33.3%)
Heinäkuu alku
0 (0%)
Heinäkuu puoliväli
3 (50%)
Heinäkuu loppu
1 (16.7%)

Äänestäjiä yhteensä: 6

Gary Grand

Koitan kyllä tullakin useammin kuin haluaa.. :rolleyes:  :rotfl:

Janne-Pekka

Enköhän minä heinäkuussa pääse jos tuo mulukku työhönpakottaja suostuu? Kaima ottaa kärryn perään niin nostetaan Marina kyytiin ohi kulkiessa.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Janne-Pekka - 31 toukokuu, 2025, 21:44Enköhän minä heinäkuussa pääse jos tuo mulukku työhönpakottaja suostuu? Kaima ottaa kärryn perään niin nostetaan Marina kyytiin ohi kulkiessa.
Tuotko sen Taivalkoskelle? :o
..vai mienasitko että heitän mutkan 300km sivuun reitiltä.. :suspect: Sehän tarkoittaisi jo toisia juominkeja samalle vkolle.. :rotfl:

Janne-Pekka

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 31 toukokuu, 2025, 21:47Tuotko sen Taivalkoskelle? :o
..vai mienasitko että heitän mutkan 300km sivuun reitiltä.. :suspect: Sehän tarkoittaisi jo toisia juominkeja samalle vkolle.. :rotfl:
Sehän nyt aina onnistuu.  ;D

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: tevo - 31 toukokuu, 2025, 20:40Mulle soppii vaikka huominen, ainakin Vaimo hättyyttää liikkumaan jonnekki haitolta..
Päivitetään otsikkoon siis että "Kellari tapaaminen Taivalkoskella huomenna!".

Pikku-Kalle

@Janne-Pekka kulukeeko reitti tästä Oulujärveltä normaalisti ettei tarvi 200km matkasta ottaa 500km? :rolleyes: Saattaa olla että otan tähtäimen alle. ;D

Janne-Pekka

Lainaus käyttäjältä: Pikku-Kalle - 01 kesäkuu, 2025, 06:06@Janne-Pekka kulukeeko reitti tästä Oulujärveltä normaalisti ettei tarvi 200km matkasta ottaa 500km? :rolleyes: Saattaa olla että otan tähtäimen alle. ;D
Suunnitellaan kunhan ollaan viisaampia.  :)

Mikkis83

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 31 toukokuu, 2025, 21:47Tuotko sen Taivalkoskelle? :o

Ja mulle puotat ohikulkiessa niitä sutsukin osia ;D

Wilburi

Kaktus

Kunhan joku heinäkuun viikonloppu on päätetty niin kokeilen siihen päästä. Jos en hyppää kenenkään jousille niin sitten oma auto kulkee kajaanin ohi.

JUY40

Jos sattuu heinäkuun puolenvälin jälkeen, niin allekirjoittanutkin ois lomalla...
Vois ransetilla pakkatua liikkeelle. :thinking:

Janne-Pekka

Mahollisesti kävisi ajankohta.  8)

Wilburi