Kellari tapaaminen Taivalkoskella

Aloittaja isalmela, 24 toukokuu, 2025, 10:27

« edellinen - seuraava »

Milloin mennään Taivalkosken mökille viikonlopuksi?

13-15.6
2 (33.3%)
Heinäkuu alku
0 (0%)
Heinäkuu puoliväli
3 (50%)
Heinäkuu loppu
1 (16.7%)

Äänestäjiä yhteensä: 6

Jussi

Perhana, tuolla ei taida olla mulle pientäkään äänieristettyä koppia nukkumiseen... Kun varmaan aika harva pystyy nukkuun mun kanssa samassa huoneessa. Jos nyt innostus lähteen kuitenkin.
En varmasti oo.

isalmela

Lainaus käyttäjältä: Jussi - 02 heinäkuu, 2025, 03:15Perhana, tuolla ei taida olla mulle pientäkään äänieristettyä koppia nukkumiseen... Kun varmaan aika harva pystyy nukkuun mun kanssa samassa huoneessa. Jos nyt innostus lähteen kuitenkin.
Grillikota löytyy
Diesel on puhtaampi

Janne-Pekka

Hullua kiinnostaa kaikki mikä pyörii.
Blazer K5 -78  Cheyenne + -85 Silveraato
Valiant -67
Dodge B150 -84 Daily driver
Vanhoja Tojoja,Fordeja + muuta tauhkaa.

palontie

Eniten vituttaa kaikki.

HendriXXX

Lainaus käyttäjältä: palontie - 02 heinäkuu, 2025, 07:50Missäs siinä on lähin bensis että saa bensaa?
Taivalkoskella, 25km about matkaa..

isalmela

Lainaus käyttäjältä: palontie - 02 heinäkuu, 2025, 07:50Missäs siinä on lähin bensis että saa bensaa?
Jos idästä päin tuut niin Sorosen Kyläkauppa Tyrävaaralla myy bensaa.
Diesel on puhtaampi

samiralfey

Lainaus käyttäjältä: isalmela - 02 heinäkuu, 2025, 08:16Jos idästä päin tuut niin Sorosen Kyläkauppa Tyrävaaralla myy bensaa.
Se on nykyään Kyläkauppa Vilhelmiina. Uusi omistaja mutta saa edelleenkin polttoaineita siitä. Alkoholia ja tupakkaa ei enää.
1965 Pontiac Bonneville 2D HT
1964 Ford Custom 500 4D
1969 Ford Capri GT-L
1967 Kupla

samiralfey

Lainaus käyttäjältä: Jussi - 02 heinäkuu, 2025, 03:15Perhana, tuolla ei taida olla mulle pientäkään äänieristettyä koppia nukkumiseen... Kun varmaan aika harva pystyy nukkuun mun kanssa samassa huoneessa. Jos nyt innostus lähteen kuitenkin.
Eiköhän sitä nyt sen verran väsyksissä ole että ei kuule, jos joku hieman kuorsaa. Tänne vain!
1964 Ford Custom 500 4D
1969 Ford Capri GT-L
1967 Kupla

palontie

Lainaus käyttäjältä: isalmela - 02 heinäkuu, 2025, 08:16Jos idästä päin tuut niin Sorosen Kyläkauppa Tyrävaaralla myy bensaa.

Joo,hämärä muistikuva oli että jossain kaupan pihalla myytiin kun joskus Iso-Syötteellä oltiin Koppimoparilla.
Eniten vituttaa kaikki.

Kaktus

Lainaus käyttäjältä: samiralfey - 02 heinäkuu, 2025, 08:23Alkoholia ja tupakkaa ei enää.
Tärkeä tieto varata riittävästi mukaan haluamiaan kulutustuotteita.  :drinking:
-79 delta 88
-87 vaz 2101
-96 vaz 2104

Pertti K

Palontie voi takatallista myydä hyvällä hinnalla.

Jussi

Lainaus käyttäjältä: samiralfey - 02 heinäkuu, 2025, 08:24Eiköhän sitä nyt sen verran väsyksissä ole että ei kuule, jos joku hieman kuorsaa. Tänne vain!
Taidan mennä vaikka mökille... Tossa kun on myös toisinpäinkin ongelma. En nimittäin haluu herätä aamuvirkkujen pölinään ennenaikojaan. Tai sit otan teltan ja meen johkain tontin reunalle.
En varmasti oo.

Janne-Pekka

Lainaus käyttäjältä: Jussi - tänään kello 04:38Taidan mennä vaikka mökille... Tossa kun on myös toisinpäinkin ongelma. En nimittäin haluu herätä aamuvirkkujen pölinään ennenaikojaan. Tai sit otan teltan ja meen johkain tontin reunalle.

Ääni teltalle. Mukava olisi nähdä.  :)
Hullua kiinnostaa kaikki mikä pyörii.
Blazer K5 -78  Cheyenne + -85 Silveraato
Valiant -67
Dodge B150 -84 Daily driver
Vanhoja Tojoja,Fordeja + muuta tauhkaa.

samiralfey

Lainaus käyttäjältä: Jussi - tänään kello 04:38Taidan mennä vaikka mökille... Tossa kun on myös toisinpäinkin ongelma. En nimittäin haluu herätä aamuvirkkujen pölinään ennenaikojaan. Tai sit otan teltan ja meen johkain tontin reunalle.

Pistät teltan sinne kotaan niin saa olla kahden katon alla.
1964 Ford Custom 500 4D
1969 Ford Capri GT-L
1967 Kupla