Moottoripyörä moottori pornoa.

Aloittaja rb, 23 helmikuu, 2020, 19:37

« edellinen - seuraava »

mikähelvetinkat

Lainaus käyttäjältä: rb - 23 helmikuu, 2020, 19:37Sekoitettiin jo toi yksi ketju, niin jatketaan täällä..
missä ketjussa sekoiltiin ennen tätä? piti kommentoida, mut hukkasin ketjun ::)
~ ? ‰

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: sössö - 23 helmikuu, 2020, 22:57mz on ollu älyttömän edistyksellinen aikanaan, liekkö likimain kaikki 2t koneen isot innovaatiot mz tekemiä.
2-tahtimoottoreiden edelläkävijä..
Walter Kaaden etunenässä siellä.  8)

Ernst Degner loikkasi ja vei osaamista mukanaan japanilaisille.
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

sössö

joskus oli sellanen sivu kun viritetty.com missä oli muistaakseni aika paljon kaadenin patentteja yms. esillä. mut meni bittiavaruuteen

mitzi

Eikä kannata unohtaa MZ:n edeltäjää DKW:tä ja Hermann Weberiä. DKW:n silloinen Zschopaun tehdas säilyi pommituksista ilmeisesti taktisista syistä, purettiin ja siirrettiin sotakorvauksena Neuvostoliittoon. DKW RT125:n tuotantovälineet meni Moskovaan (Moskva M1-A)  ja NZ-350:n Izhevskiin.

Uutta tuotantoa pystyttämään Izhevskiin meni myös DKW:n pääsuunnittelija Hermann Weberin mukana yht. 10 DKW:n teknistä henkilökuntaa enemmän tai vähemmän tahtomattaan. Herman Weber myös kuoli Izhevskissä v.1948, muut palasivat takaisin. Ensimmäiset IC 49:t tehtiin myös alkuperäisistä DKW:n osista. IC-49:ää modifioitiin ennen tuotannon aloittamista, joten se ei ole suora kopio NZ-350:sta.

https://de.wikipedia.org/wiki/Hermann_Weber_(Konstrukteur)

Vuppe

Yleisesti ottaen porno aika kaukana itäpyörissä. Riippuu toki katsojastakin.

palontie

Tyytyväinen katsoja on todella porno.
Eniten vituttaa kaikki.

sössö

Lainaus käyttäjältä: mitzi - 24 helmikuu, 2020, 18:16Eikä kannata unohtaa MZ:n edeltäjää DKW:tä ja Hermann Weberiä. DKW:n silloinen Zschopaun tehdas säilyi pommituksista ilmeisesti taktisista syistä, purettiin ja siirrettiin sotakorvauksena Neuvostoliittoon. DKW RT125:n tuotantovälineet meni Moskovaan (Moskva M1-A)  ja NZ-350:n Izhevskiin.

Uutta tuotantoa pystyttämään Izhevskiin meni myös DKW:n pääsuunnittelija Hermann Weberin mukana yht. 10 DKW:n teknistä henkilökuntaa enemmän tai vähemmän tahtomattaan. Herman Weber myös kuoli Izhevskissä v.1948, muut palasivat takaisin. Ensimmäiset IC 49:t tehtiin myös alkuperäisistä DKW:n osista. IC-49:ää modifioitiin ennen tuotannon aloittamista, joten se ei ole suora kopio NZ-350:sta.

https://de.wikipedia.org/wiki/Hermann_Weber_(Konstrukteur)
ymmärtääkseni kaaden perusti jonkuverran omia innovaatioitaan tän weberin juttujen pohjalle.

sössö

Lainaus käyttäjältä: Vuppe - 24 helmikuu, 2020, 18:24Yleisesti ottaen porno aika kaukana itäpyörissä. Riippuu toki katsojastakin.
mz tapauksessa pornoa on että surkeilla resursseilla ddrrässä tehtiin kovempia koneita puhtaalla osaamisella mitä länkkärit sai ikaseksi isommilla resursseilla.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: sössö - 24 helmikuu, 2020, 18:37mz tapauksessa pornoa on että surkeilla resursseilla ddrrässä tehtiin kovempia koneita puhtaalla osaamisella mitä länkkärit sai ikaseksi isommilla resursseilla.
Eikä japanilaiset pärjänneet ilman Degnerin tietoja.
Siitä lähtien olivat resursseillaan kehityksen kärjessä..
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

mitzi

Tässä on jo aika porno moottoriksi.


palontie

Lainaus käyttäjältä: sössö - 24 helmikuu, 2020, 18:37mz tapauksessa pornoa on että surkeilla resursseilla ddrrässä tehtiin kovempia koneita puhtaalla osaamisella mitä länkkärit sai ikaseksi isommilla resursseilla.

Tehojako ne sai enempi 2t koneista vai miten ne oli kovempia?Itellä loppui kiinnostus2t koneisiin silloin kun itellä oli raisu viimeinen 2t mopo.
Eniten vituttaa kaikki.

Vuppe

Lainaus käyttäjältä: sössö - 24 helmikuu, 2020, 18:37mz tapauksessa pornoa on että surkeilla resursseilla ddrrässä tehtiin kovempia koneita puhtaalla osaamisella mitä länkkärit sai ikaseksi isommilla resursseilla.

Paljonko siitä osaamisesta oli lännen peruja.

Vuppe

...kaverilla on paperillinen osakasa. ddr valmistusmaa, mutta tehdas jäi saksalta itäpuolelle jossa tuotantoa jatkettiin sodan jälkeen samoilla vermeillä. On ne itäinsinöörit vaan hyvejä.

mitzi


palontie

Eniten vituttaa kaikki.