Museorekisteröity auto

Aloittaja isalmela, 18 kesäkuu, 2025, 16:46

« edellinen - seuraava »

isalmela

Lainaus käyttäjältä: sössö - 09 heinäkuu, 2025, 14:56Kyl electraa kannattaisi entistä vakavemmin harkita ellei rivieeran hinnasta häivy ykkönen pois edestä. Ihan raadolta se rivieera vaikuttaa.
Ei se raato ole, jos puheet pitää paikkansa. Onneksi Kelminen pääsee syynäämään huomenna. Leivonharri syynää aamulla tämän Senecan https://www.nettiauto.com/dodge/seneca/15143746

Ei ole siellä Tohmajärven suunnalla ketään tuttua, joka kävis ajamassa sen punaisen Electran. Me lähdetään huomenna Haaparannan jenkkiautonäyttelyreissulle
Diesel on puhtaampi

Lerssinen

Tässä kun on sivusta seurannut niin ihan hyvä etten koskaan edes ehdottanu tosissaan tuota kasimersua, se olis ollu ihan kaamea romu  :rotfl:  Eikä tämä ole mitään henkilökohtaista vittuilua vaan ihan huomio kuinka erilailla ihmiset katsoo harrasteautoja..

isalmela

Lainaus käyttäjältä: Lerssinen - 09 heinäkuu, 2025, 20:07Tässä kun on sivusta seurannut niin ihan hyvä etten koskaan edes ehdottanu tosissaan tuota kasimersua, se olis ollu ihan kaamea romu  :rotfl:  Eikä tämä ole mitään henkilökohtaista vittuilua vaan ihan huomio kuinka erilailla ihmiset katsoo harrasteautoja..
Joo minä olen huomannut aiemminkin, että täällä on armoton raati
Diesel on puhtaampi

Pertti K

Ja minä tymä en suositellut sitä Capria, olisi puoleksi vuodeksi rauhoittunut tämä. Ehtis vaikka itelle katella jotain...

Kalu

Vaaleanpunaisten FordHomolasien läpi katottunakin tuo Seneca on aivan ihqu.

sössö

Lainaus käyttäjältä: isalmela - 09 heinäkuu, 2025, 19:54Ei se raato ole, jos puheet pitää paikkansa. Onneksi Kelminen pääsee syynäämään huomenna. Leivonharri syynää aamulla tämän Senecan https://www.nettiauto.com/dodge/seneca/15143746

Ei ole siellä Tohmajärven suunnalla ketään tuttua, joka kävis ajamassa sen punaisen Electran. Me lähdetään huomenna Haaparannan jenkkiautonäyttelyreissulle
yli 10k ei niin halutussa saaste-turvapuskuri jenkissä pitää mun mielestäni laitteiden toimia eikä olla mitään käsiryyppyjä tms. ei lähe käymään juttuja, eri juttu jos pyynti jossain 4000 tienoilla. Toi seneca vaikuttaa paremmalta, en tiedä minkä hintasia tommoset yleensä on.