Big Wheels Pieksämäki 2025

Aloittaja Gary Grand, 17 heinäkuu, 2025, 18:39

« edellinen - seuraava »

Gary Grand

Big Wheels Pieksämäki 2025
18.-20.7.2025

https://bigwheels.fi/summer/ohjelma/

Olenko vaan sokea vai eikö tapahtumaa todellakaan ole tänne listattu?!?? :o

No, joka tapauksessa ensi vkloppuna!

Onko paikalle tulijoita?
Itse olen lauantaina katsomassa muiden kulkineita..
In the depths of a mind insane, fantasy and reality are the same..

LowCrow

Kyllähän sitä olis Lauantaina tarkotus sinne koittaa.
Rs46 Crown, Rs41 Crown, Rs56 Crown x2, Ms53 Crown, Ln40 Hilux, Jzs160, Caprice stw, 38 plymouth

Esmi

Lauantai aamuna ois tarkoitus Lahest sinne suunnata Buickulalla.

TwistOla

Jepa, broidin kanssa olisi tarkoitus la-aamuna tuonne heilahtaa.
Tähä jaksa ny mitään ylvästä keksiä!

Toyopet

Olisihan se tarkoitus, tälläkin kertaa toyotalla, kun tuli tuolla fb:ssa huhuiltua, että kuinka monta crownia saadaan paikalle yhtä aikaa. On kai se itse sitten vastattava huutoon ja crownilla lähdettävä.

Crown 1965
Cutlass Cruiser 1982
Plymouth 1939
Chevy Astro V8

Hurtsi1

Joensuusta olis tarkoitus huomenna starttailla cougarilla!
Komiasti kulukoo

stana

Onko @Hurtsi1 lla telttakärry vai mikä tuossa pikkukuvassa?

Hurtsi1

Joo,piti saada joskus telttaperävaunu,koska siinä on mukava nukkua reissuilla. Joten kävin Helsingistä sellaisen hakemassa. Säilyttelin sitä noin 5-6 vuotta ja totesin että en tule siinä koskaan nukkumaan. Pistin sen sitten myyntiin ja sen pituinen se. Ja sen lisäksi hommasin  c rekord coupeen vetokoukun Sotkamosta. Tietenkin hain sen itse ja sitäkään en kerennyt laittaa paikalleen ennen kun möin auton. Seuraava ostos d rekord coupe ja siihen hain koukun Leppävirralta. Se odottaa jo kolmatta tai neljättä vuotta että kiireet hellittäis ja sais sen asennettua. Toki nyt ei tarvettakaan kun ei ole sitä vaunua.
Komiasti kulukoo

-kk-

stana

Lainaus käyttäjältä: Hurtsi1 - 18 heinäkuu, 2025, 19:40Joo,piti saada joskus telttaperävaunu,koska siinä on mukava nukkua reissuilla. Joten kävin Helsingistä sellaisen hakemassa. Säilyttelin sitä noin 5-6 vuotta ja totesin että en tule siinä koskaan nukkumaan. Pistin sen sitten myyntiin ja sen pituinen se. Ja sen lisäksi hommasin  c rekord coupeen vetokoukun Sotkamosta. Tietenkin hain sen itse ja sitäkään en kerennyt laittaa paikalleen ennen kun möin auton. Seuraava ostos d rekord coupe ja siihen hain koukun Leppävirralta. Se odottaa jo kolmatta tai neljättä vuotta että kiireet hellittäis ja sais sen asennettua. Toki nyt ei tarvettakaan kun ei ole sitä vaunua.
Mullakin kärryaihio, ja c rekku coupe..   ;D  eikä koukkua.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: stana - 18 heinäkuu, 2025, 20:40Mullakin kärryaihio, ja c rekku coupe..   ;D  eikä koukkua.
Nyt mä oon jo vähän kade.. :P
Kuvia Rekusta?

stana

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 18 heinäkuu, 2025, 20:40Nyt mä oon jo vähän kade.. :P
Kuvia Rekusta?
Koitan muistaa kun ohi ens kerran kävelen..

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: stana - 18 heinäkuu, 2025, 20:44Koitan muistaa kun ohi ens kerran kävelen..
Vaikka olen vannoutunut 2D sedan fani, niin Rekku / Commodore luiskaperä on nätti auto. 8)