Kaikkea rakennetaan taloista autoihin.

Aloittaja Lerssinen, 10 tammikuu, 2020, 16:30

« edellinen - seuraava »

A.Naali

Lainaus käyttäjältä: Lerssinen - 20 toukokuu, 2024, 18:38Puskureihin olen käyttäny perinteistä kuumailmapuhallinta, pitäs koittaa pelaako mersussa moinen kikka  :thinking:

Tahtoo kuumailmapuhallin kuivattaa vaan lisää vanhoja muoviosia, ei voi suositella...

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: A.Naali - 20 toukokuu, 2024, 20:11Toimii, toki transhitin puskurit on niin ämpärimuovia, että uudenveroisia niistä ei saa.
940 Volvon puskurit ja peilit vedin tolla, niin parin vuoden jälkeenkin on ihan kuin uudet.
Mulla ei kyllä oo kovin pitkäikäinen ollut tuo ainakaan kaikissa kohteissa. Toki pidempään mennyt kuin joku perus korrekki, mutta kun mainostavat "permanent trim restorer"ina niin ei se ihan sitä ole ollut.
Kyllä on ihanaa olla viisas insinööri

A.Naali

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 20 toukokuu, 2024, 20:27Mulla ei kyllä oo kovin pitkäikäinen ollut tuo ainakaan kaikissa kohteissa. Toki pidempään mennyt kuin joku perus korrekki, mutta kun mainostavat "permanent trim restorer"ina niin ei se ihan sitä ole ollut.

Itse ensin putsannut muovit tinnerillä tms, että saa vanhat silikonit ym. paskeet pois, niin on hyvin kestänyt.

Lerssinen

Iveco leimattu tänään, ei moitteita.

Mökkimersun "sähkökeskus" otti ja pimeni, tutkitaan...


sämpy

^^ sori OT jatko, mutta tuo varmaan toimii myös vaaleanharmaisiin muoviosiin? Olen miettinyt erään MR projektin muoviosien maalauttamista ihan maalaamossa, kun spraymaalatut ei tahdo kestää kauaa. Tietty se pinta pitää saada hyvin puhtaaksi ja jos on jo laikukas niin ei varmaan korjaannu. Miten noista sitten saa sen haalistuneen pintakerroksen pois? Joskus olen hiekkapuhaltanut 0,6 hiekalla pienellä paineella noita mutta eihän se pintatekstuuri ole sitten enää se sama. Muita puhallusaineita ei ole tullut kokeiltua.
Poikkeus kaikkiin sääntöihin.

Lerssinen

Tässä topikissa saa jauhaa kakkaa mun puolesta just niin paljo ku jaksaa ja haluaa :P

Mutta minähän perkele sain sen sinisen mysteeriolootan pelaamaan ja oli tavallaan pari vikaa päällekkäin. Lootassa kun on näemmä erillinen akun irroittava "pääkytkin" joka piipparilla mitaten pelasi miten sattuu, näkyy tuossa aiemmassa kuvassa lähimpänä kuvaajaa..

Mutta siihen liittyi myös se että se ohjailee suojattua relettä jossa siis diodi ja sen jalka on ollu tehtaalta saakka tieten ilman tinaa  :o  Elektroniikkavesselit pongaa keskeltä kuvaa


"lähes samanlainen" kytkin tinaten paikoilleen, pari palanutta sulaketta myöhemmin virta kulkee taas jokasuuntaan ja pelaa kuin pitääkin  8)