Nettimotosta bongattua

Aloittaja palontie, 28 helmikuu, 2020, 21:19

« edellinen - seuraava »

palontie

Lainaus käyttäjältä: rb - 15 huhtikuu, 2021, 20:27Ei oo putket vedetty hornalla...  ;D 

https://www.nettimoto.com/ic/350/2659751

IC 350
1956




Pysyykö toi horna muuten hyvin putkissa?Tai olisiko parempaa kuumankestomaalia?

tevo

Jee.. hornaaaa!
Pitänee käyä vajassa kattomasa kuin on rapissu irti..
Vasta noin 26vuottasitte maalattuna..
Eikä kertaakaa pesty...

rb


rb



rb

Peltisiä ne oli vanhat japsitkin.

https://www.nettimoto.com/honda/dream/2660670

Honda Dream 305
1962



Janne-Pekka


tevo

Taisin aamulla hukata tonverran kolikoita johkin, ku hortoilin parraasakaupasa.
Ja vielä, RUMAhan toi on..

rb


rb


Dohc


Pande

Lainaus käyttäjältä: rb - 17 huhtikuu, 2021, 21:19https://www.nettimoto.com/ajs/-/2661105

AJS - 350
1961



Ei ole kohtuuttomissa hinnoissa nuo pienemmät britit. Jos tuokin on "tinkimättömyydellä kokonaan entisöity" kuten ilmoittaja kertoo niin varmaan on pyyntihinnan verran mennyt rahaa sekä aika monta työtuntia.

rb

Lainaus käyttäjältä: Pande - 17 huhtikuu, 2021, 21:38Jos tuokin on "tinkimättömyydellä kokonaan entisöity" kuten ilmoittaja kertoo niin varmaan on pyyntihinnan verran mennyt rahaa sekä aika monta työtuntia.
Joo!......  Ihan harrastamisen piikkiin menee,  eikä taatusti pääse tuntipalkoille.

rb


rb