Nettimotosta bongattua

Aloittaja palontie, 28 helmikuu, 2020, 21:19

« edellinen - seuraava »

rb


rb

Vähän kalliimpi Trumppa...

https://www.nettimoto.com/triumph/legend/2700320

Triumph Legend 350
1932

20 000 €


rb


rb

Joo...

https://www.nettimoto.com/kawasaki/h2/2701367

Kawasaki H2 750
1972




"Lukkiutumattomat jarrut (ABS)" ......... :)  :)

No kyl ne lukkoon saa jos haluaa...

rb


palontie

Tuota tuli päivällä kuolattua,pirun hieno Trumppa!

rb


palontie

Jari Elo on melkoinen brittipyöräfriikki.

Pande

Ellen sekoita henkilöitä, niin taitaa Jari Elo olla myös melkoinen brittisporttifriikki. Tai ainakin Austin Healey -friikki. Eiköhän kyseessä ole sama hahmo jolla sellainen oli jo ainakin 25 vuotta sitten ja on vissiin niitäkin ollut useampia.

palontie

Sama tyyppi,mä oon ostanut Triumpheihin osia siltä jo -80 luvulta alkaen..

rb


palontie


palontie


Dohc


palontie

Ootko ajanut tuollaisella?