Nettimotosta bongattua

Aloittaja palontie, 28 helmikuu, 2020, 21:19

« edellinen - seuraava »

Pande

Lainaus käyttäjältä: rb - 05 toukokuu, 2022, 22:02Ihan pikkasen olisin miettinyt tota äänenvaimenninta..
Ehkä edellinen omistaja on ränniasentaja ja tehnyt äänenvaimentimen työmaalta jääneistä jämäpaloista.


Bantam

Tai jäänyt ylimääräinen pätkä savupiippupaketista.


marwec

Lainaus käyttäjältä: rb - 05 toukokuu, 2022, 22:02https://www.nettimoto.com/honda/cbr/2804178

Honda CBR
2006




Ihan pikkasen olisin miettinyt tota äänenvaimenninta..
Taitaa valitettavasti olla alkuperäinen... yksi hyvä syy karsastaa museointia.

rb

Lainaus käyttäjältä: marwec - 06 toukokuu, 2022, 08:49Taitaa valitettavasti olla alkuperäinen.
Eihän toi ainoo olisi.



Busan röörit on kans aivan karmeet.

Janne-Pekka

Lainaus käyttäjältä: rb - 06 toukokuu, 2022, 09:25Eihän toi ainoo olisi.



Busan röörit on kans aivan karmeet.
Ei tuo muutenkaan silmiä hivele.

rb

Nyt ois..  :iwantit:

https://www.nettimoto.com/yamaha/it/2804562

Yamaha IT 250
1981

990 €



Kilvellisiähän noi on ollu, joten...


Springer


rb


rb


rb


rb


rb


Janne-Pekka

Lainaus käyttäjältä: rb - 09 toukokuu, 2022, 12:56https://www.nettimoto.com/honda/cb/2805876

Honda CB 350 Four
1973



Tuommoista pikkufouria pällistelin kloppina Jokikoneessa -80 luvulla.

rb


Bantam

Piikin Minsk, malli MMVZ-3.112 tai 3.113. Vuosimalli jotain 1982-2005 välillä, mikä sisältää lähinnä vähäisiä teknisiä muutoksia ja mittariston uusimisen v.1991.