Nettimotosta bongattua

Aloittaja palontie, 28 helmikuu, 2020, 21:19

« edellinen - seuraava »

A.Naali

Monta kertaa itse miettinyt, että uskaltaisiko ostaa prätkän, kun korttikin on.

Tullut siihen tulokseen, että minun ajotavoilla lähtee joko kortti, tai henki...

Mut noi ei kyllä olis pahan hintaisia... :thinking:  siis prätkät.

tamrokki

Lainaus käyttäjältä: A.Naali - 24 toukokuu, 2022, 20:10Monta kertaa itse miettinyt, että uskaltaisiko ostaa prätkän, kun korttikin on.

Tullut siihen tulokseen, että minun ajotavoilla lähtee joko kortti, tai henki...


Minä mietin samaa 18vuotta sitten kun testailin kyykkypyöriä
Olivat aika erilaisia mitä vanha jawa
Ostin sitte honda shadow vt600 oli hyvä,harjoittelu peli
Nykyään ajelen honda 1000cbf mulle riittävä

rb


rb

Kyllä!

https://www.nettimoto.com/ktm/250/2814068

KTM 250
1990




Tekis mieli, mut kun nyt just ei pysty.
Uudet muovit ja Super Moto vanteet alle, niin toi ois ihan ultimate katupeli...   

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: rb - 25 toukokuu, 2022, 09:38Kyllä!

https://www.nettimoto.com/ktm/250/2814068

KTM 250
1990




Tekis mieli, mut kun nyt just ei pysty.
Uudet muovit ja Super Moto vanteet alle, niin toi ois ihan ultimate katupeli... 
Nyt olis halpa. :o  :P
Eikä mitää sadomaso-juttuja! >:(
Tuohan on ultimate-katuenska just noin! :custombike:  :mosh:

Tietty nuo oranssiksi maalatut muovit vähän tökkää.. ::)

Kyrpov


palontie

Lainaus käyttäjältä: rb - 25 toukokuu, 2022, 09:38Kyllä!

https://www.nettimoto.com/ktm/250/2814068

KTM 250
1990




Tekis mieli, mut kun nyt just ei pysty.
Uudet muovit ja Super Moto vanteet alle, niin toi ois ihan ultimate katupeli...   

No on halpa!

Pande

Lainaus käyttäjältä: palontie - 25 toukokuu, 2022, 16:32No on halpa!
"Myyty" - no oli vissiin riittävän halpa. En ehtinyt nähdä pyyntiä, mutta ilmoituksessa vielä kehotettiin tarjoamaan rohkeasti joten ilmeisesti myyjä halusi oikeasti eroon pyörästään.

palontie


rb


rb

https://www.tori.fi/pohjois-pohjanmaa/Maico__74_98604453.htm?ca=18&w=3

Maico 400
1974




Hmmm...  :thinking:    Joustoo melko reippaasti, et oisko kuitenkin 1984..

rb

https://www.tori.fi/pohjois-karjala/CZ_250_98596976.htm?ca=18&w=3

CZ 250
1 200 €



Hevon repussa, muut siinä ois @sössö lle hinta/laatusuhteeltaan hyvältä kuulostava peli..

Janne-Pekka

Lainaus käyttäjältä: rb - 29 toukokuu, 2022, 17:12https://www.tori.fi/pohjois-karjala/CZ_250_98596976.htm?ca=18&w=3

CZ 250
1 200 €



Hevon repussa, muut siinä ois @sössö lle hinta/laatusuhteeltaan hyvältä kuulostava peli..
Hevonnreppu on naapurikylä.  ;D

sössö

Lainaus käyttäjältä: rb - 29 toukokuu, 2022, 17:12https://www.tori.fi/pohjois-karjala/CZ_250_98596976.htm?ca=18&w=3

CZ 250
1 200 €



Hevon repussa, muut siinä ois @sössö lle hinta/laatusuhteeltaan hyvältä kuulostava peli..
no olisi mutta hiisi noita sijainteja...

palontie

Mitäs asut korvessa,muuta vähän keskeisimmille mestoille.