Nettimotosta bongattua

Aloittaja palontie, 28 helmikuu, 2020, 21:19

« edellinen - seuraava »

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: rb - 28 kesäkuu, 2022, 22:40Hieno on...

https://www.nettimoto.com/kawasaki/kx/2830383

Kawasaki KX 500
1987




Ei tota raaskisi enää montulla liata.
Pyörät tykkää kun niillä ajetaan.. :custombike:
Tuo ei todellakaan olis siisti pienenkään ajelusession jälkeen.
Nuo muovit ei esim. näyttäny uusilta, vaan maalatuilta. :shitfan:

Mutta mitäs pienistä.. Jos siinä maalit vähän repsottaa.. :rotfl:
Tarjoaa mukavasti adrenaliinia jo pienemmilläkin kaasun annoksilla. :iwantit:  :coolsmoke:

sössö

pilalle noi menee kun niillä ei ajeta ja maatuu 20+ vuotta jossain pihavarastossa.


rb

Melkeen kandeis.

https://www.nettimoto.com/honda/dax/2831270

Honda Dax
1974

750 €



Kaikki kilkkeet tossa kuitenkin on, niin kyllä siinä saattas palkoille päästä...

rb

Noi ekat taisi olla ilman varttikatetta?

https://www.nettimoto.com/kawasaki/gpz/2832403

Kawasaki GPZ 1100
1981




Se varttikatteinen oli vielä ihan kiva, mut sit ne suureni ja suureni joka vuosi.

rb


palontie

Lainaus käyttäjältä: rb - 03 heinäkuu, 2022, 22:55Noi ekat taisi olla ilman varttikatetta?

https://www.nettimoto.com/kawasaki/gpz/2832403

Kawasaki GPZ 1100
1981




Se varttikatteinen oli vielä ihan kiva, mut sit ne suureni ja suureni joka vuosi.

Katteetonhan toi munkin gpz on.

rb


rb


Gary Grand


rb


Bantam

Tunnettiin 70-luvulla Kerava-Hyrylä akselilla "sepelimyllynä". 500:n koneesta kuulunut  mekaaninen ääni tuntui 3-pytty Kawoista ehkä kaikkein miehekkäämmälle.

Bantam

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 05 heinäkuu, 2022, 07:26Nää vanhemmat IC:t on vielä nättejäkin..


Parhaimman näköinen mielestäni oli 30-luvulla tehty L-300 (DKW E-300 kopio). Sodanjälkeiset puolestaan niin kauan kun ne muistutti vielä DKW NZ350:ta. Sitten alkoi tulla kirveellä veistettyjä paheten vain loppua kohden.

TM:n IC 350 Sportin koeajon loppukaneetissa toimittaja kysyy: "Kuka haluaa ostaa tällaisen moottoripyörän" ?

tevo

Mulla oli ´97-´98 Sportti-IC, hurjimmillaan vauhtia 140km/h, enempään ei uskallus riittäny, aivvan karmee ajettava...

rb

https://www.nettimoto.com/excelsior/roadmaster/2833531

Excelsior Roadmaster
1939




Aika erikoinen, kun imu ja pakoaukko päällekkäin
Ja pakoaukkoja on vielä molemmin puolin..  :o