Nettimotosta bongattua

Aloittaja palontie, 28 helmikuu, 2020, 21:19

« edellinen - seuraava »

rb



rb

Tää häipyy äkkiä.

https://www.nettimoto.com/honda/cbx/2834327

Honda CBX 1000
1981

3 200 €



Heittää sivulaikut ja ton puolikkaan kanootin tosta edestä hevon v......uun, niin tosta saa ihan näköisen pyörän... :)

rb

Jaa..  :o

https://www.tori.fi/satakunta/Yamaha_99999457.htm?ca=18&w=3

Yamaha it 175
1982




Tuskin noi on peilikuvia, joten 175 ei perustu sen enempää piikkiin kun puolikkaaseen, koska veto eri puolella.

Pande

Lainaus käyttäjältä: rb - 07 heinäkuu, 2022, 13:08Tää häipyy äkkiä.
Oikeassa olit: "Myyty Nettimoton kautta."  :)

rb

Lainaus käyttäjältä: Pande - 07 heinäkuu, 2022, 14:22Oikeassa olit: "Myyty Nettimoton kautta." 
Siis mähän oon (sorry Pande) vähemmin Honda, mutta silti olen valmis myöntämään, että CBX on hieno pyörä.
Yhdellä kaverilla oli aikoinaan ja kun se oikein sai ne kaikki kuusi kaasaria hierottua synkkaan, niin ....ttu se soi hienosti..  :)

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: rb - 07 heinäkuu, 2022, 14:15Jaa..  :o

https://www.tori.fi/satakunta/Yamaha_99999457.htm?ca=18&w=3

Yamaha it 175
1982




Tuskin noi on peilikuvia, joten 175 ei perustu sen enempää piikkiin kun puolikkaaseen, koska veto eri puolella.
IT 200 ja 175 on samaa sukua.
125 tais perustua löyhästi YZ:an, samoin 250.. :thinking:

palontie

Lainaus käyttäjältä: rb - 07 heinäkuu, 2022, 13:08Tää häipyy äkkiä.

https://www.nettimoto.com/honda/cbx/2834327

Honda CBX 1000
1981

3 200 €



Heittää sivulaikut ja ton puolikkaan kanootin tosta edestä hevon v......uun, niin tosta saa ihan näköisen pyörän... :)

Ois mennyt varmaan vaikka ois ollut tuplaten hintaa.

Pande

Tuosta alkuperäisestä ilmoituksesta on poistettu tai poistunut yhtä lukuunottamatta kaikki kuvat, mutta onkos sama vehje myynnissä nyt hintaan 5 390 euroa? Tuosta ainoasta vanhan ilmoituksen kuvasta näkyy että siitä puuttuu tuo katteen alalärpäke mutta ehkä se on ollut irrallaan mukana. Väri, vuosimalli ja ajomäärä (tosin vanhassa ilmoituksessa 28 tkm, uudessa 128 tkm) täsmäisivät. Tänään tullut myyntiin.



https://www.nettimoto.com/honda/cbx/2834595

Sillä löysin kun rupesin katselemaan mitäs nykyään CBX:stä pyydetään.

rb

Nopeat syö hitaat.
Jos oikeesti halpa, niin kyllä sen sieltä joku vartissa nappaa.

Bantam

Lainaus käyttäjältä: tevo - 05 heinäkuu, 2022, 19:13Mulla oli ´97-´98 Sportti-IC, hurjimmillaan vauhtia 140km/h, enempään ei uskallus riittäny, aivvan karmee ajettava...

Mikäs siinä niin karmeeta oli? Itse ajellut aikoinaan -63 mallin viilatulla Jupiterilla helposti 130km/h kakspäällä ja aurinkolasit päässä.

tevo

Omasta mielestäni..
En saanut keulaa toimiin kunnolla, vaikka uusilla palikoilla kasasin.
Seuraava omistaja kehu ajo-omituisuuksia kovin kyllä...

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: tevo - 08 heinäkuu, 2022, 05:59Omasta mielestäni..
En saanut keulaa toimiin kunnolla, vaikka uusilla palikoilla kasasin.
Seuraava omistaja kehu ajo-omituisuuksia kovin kyllä...
Riippunee vertailukohteesta.. :panic:
Se oli tainnu ajella sahapukilla aiemmin?

rb

Näitäkin oli joskus..

https://www.nettimoto.com/yamaha/twinjet/2836107

Yamaha 100 TwinJet
1966




Pytyt kiinnosti kovin, koska se meni suht pienellä vaivalla Tomoksen alakertaan....

rb

https://www.nettimoto.com/royal-enfield/bullet/2836213

Royal Enfield Bullet
1965




Rojalin omistajien kannalta harmi, kun noi kaikki menee uudesta...