Nettimotosta bongattua

Aloittaja palontie, 28 helmikuu, 2020, 21:19

« edellinen - seuraava »

rb


rb


rb

https://www.tori.fi/vi/100530150.htm?w=3&ca=18

Raleigh
1932




"Suomen ensimmäisiä Surmanajomoottoripyöriä. Omistajana ollut Jokilammen perhe, Hämeentivoli"

rb


Dohc


rb

....ttu kun.  :-\

https://www.tori.fi/keski-suomi/Yamaha_R5C_350_100584001.htm?ca=18&w=3

Yamaha RD 350
1972




Mut talvella voi tulla vilu, jos tota rahaa ei käytä tupaöljyyn.

Springer

Lainaus käyttäjältä: rb - 21 heinäkuu, 2022, 18:55....ttu kun.  :-\
https://www.tori.fi/keski-suomi/Yamaha_R5C_350_100584001.htm?ca=18&w=3
Yamaha RD 350
1972


Mut talvella voi tulla vilu, jos tota rahaa ei käytä tupaöljyyn.
Eipä olisi kallis!

Bantam

Ei se liian kallis ole. Muutama vuosi sitten olin ostamassa vastaavaa DS7 250mallia suunnilleen samaan hintaan. Kauppa kaatui siihen, että paikalle saapuessa selvisi, että pyörä oli osina puulaatikoissa, mitä ei ilmoituksessa eikä yhteydenotossa mainittu.


rb


Janne-Pekka


rb


rb

Nää hävisi nopeasti katukuvasta.

Yamaha TX 750
1973




Lämpöjen ja öljyn vaahtoutumisen kanssa ongelmia, mitä ne sitten myöhemmin ratkoi syvemmällä öljypohjalla.

rb

 :thinking:

https://www.tori.fi/pirkanmaa/Norton_Manx_ES2__61_moottoripyora_100713591.htm?ca=18&w=3

Norton Manx ES2
1961

6 950 €



Jos toi on aito, niin eiks ton hinnan sais kertoo kymmenellä?

Pande

Lainaus käyttäjältä: rb - 25 heinäkuu, 2022, 11:59Jos toi on aito, niin eiks ton hinnan sais kertoo kymmenellä?
Sais mutta ei tuo aito olekaan. Torin ilmoitukseen on unohtunut/"unohtunut" laittaa, mutta tää on ollut Nettimotossakin.

https://www.nettimoto.com/norton/-/2806418

"Norton Manx replica kilpapyörä. Tästä syystä ei rekisterissä. Moottori Norton ES2."