Nettimotosta bongattua

Aloittaja palontie, 28 helmikuu, 2020, 21:19

« edellinen - seuraava »

palontie

Toihan on ollut myynnissä jokusen viikon.

rb

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 01 elokuu, 2022, 15:09Tuskin löytyy osia edes amerikan ihmemaasta helpolla tuohon.
Ja se voi olla, että tommosen sähköjen kanssa voi menettää elämänilonsa lopullisesti.
......ttu että ne voikin saapasmaassa tehdä ne hankalasti.  :o
Punainen voi mennä mustaan, sininen keltaiseen ja kaikki liittimet on yksittäisiä apigoja, et ne on pakko merkkaa purkaessa, tai sitä ei kasaa enää kukaan.

palontie

Voin mä sen halukkaille käydä tsekkaamassa ja vaikka toimittaa johon terminaaliin eteenpäin lähetettäväksi.

Janne-Pekka


Springer

Lainaus käyttäjältä: rb - 01 elokuu, 2022, 14:22Mut jos se on joskus Suomi kilvissä ollut, niin selviäisköhän siitä jotenkin?
Jos se on ollut kilvissä niin kansallisarkistosta pitäisi löytyä tiedot runkonumerolla.

palontie


Janne-Pekka


rb

Kuristettu puolikas, vai suurennettu piikki?

https://www.nettimoto.com/kawasaki/kmx/2846756

Kawasaki KMX 200
1989




Isoksi porattu piikki..

https://bikez.com/motorcycles/kawasaki_kmx_200_1988.php

Bore x stroke   67.0 x 54.4 mm

Sorry.... lipsahti alun perin väärään osioon..  :-[

rb


rb


Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: rb - 02 elokuu, 2022, 12:16Kuristettu puolikas, vai suurennettu piikki?

https://www.nettimoto.com/kawasaki/kmx/2846756

Kawasaki KMX 200
1989




Isoksi porattu piikki..

https://bikez.com/motorcycles/kawasaki_kmx_200_1988.php

Bore x stroke   67.0 x 54.4 mm

Sorry.... lipsahti alun perin väärään osioon..  :-[
Tämmönen ois kiva peli, mutta harmi kun ei tiedä pyöränsä hintaa. >:(

Pande


rb

Lainaus käyttäjältä: Pande - 02 elokuu, 2022, 18:53menikö samantien
Tunnin sisällä hävisi ilmoitus.
Kolmosella alkoi, joten oli sillä ihan hintaakin..

rb


rb