Nettimotosta bongattua

Aloittaja palontie, 28 helmikuu, 2020, 21:19

« edellinen - seuraava »

palontie

Onkohan tossa ensimmäinen usd keula?

Pande

Tuosta RD350:stä juolahti mieleen katsoa millaisia RD:tä on Nettimotossa. Hienokuntoinen 125-kuutioinen, mutta ettäkö -82? Ellei sitten ylivuotisena käyttöönotettu. Kun ainakin Suomessa -82 oli jo vesijäähdytteinen.

Ja vielä tuo väritys kun mulla on mielikuva että täällä myydyt viimeiset ilmajäähdytteiset olivat lähinnä hopea/mustia. Voin olla väärässäkin kun tää perustuu vain omiin havaintoihin. Yhdellä kaverilla oli (muistaakseni) -79 punainen joka meni lunastukseen ja sen jälkeen -80 harmaa joka sittemmin oli toisella kaverilla -82-84. Että ehkäpä käytettynä tuotu kun on uudet kilvetkin.



Yamaha RD 125 DX  2590 euroa.

rb

Lainaus käyttäjältä: Pande - 02 elokuu, 2022, 19:48Ja vielä tuo väritys kun mulla on mielikuva että täällä myydyt viimeiset ilmajäähdytteiset olivat lähinnä hopea/mustia.
Samoin muistaisin.
76-77 oli toi punainen ja sit myöhemmin vaalee valuvanteilla.


rb

Palataksemme 80- lukuisiin ja niiden arvostukseen:

https://www.tori.fi/uusimaa/Kawasaki_Z1000R2_ELR_vm__83__museorek___101109208.htm?ca=18&w=3

Kawasaki Z1000 ELR
1983

8 500 €



Niin maailmalta:

https://www.ebay.co.uk/itm/265704614938?hash=item3ddd3aac1a:g:NioAAOSwBrJivgZC

Kawasaki Z1000 R
1983

£10,999.00



Mitäs se punnan nyt kurssi on?.. Mutta enivei..
toi suomipyörä kuulostaa siihen nähden halvalta..

palontie

Tuolla ollut toi clone monta vuotta,ostin siltä kesällä pikku tavaraa omaan projektiin.

rb


rb


rb


tevo

Varmaan jottain 98- 120 cc motoreita nuo on...

palontie

 :o Tossa ei oikeen mikään mätsää,kummallisen näköinen sekasikiö.
https://www.nettimoto.com/harley-davidson/shovel/2850211

Dohc

Lainaus käyttäjältä: palontie - 09 elokuu, 2022, 05:49:o Tossa ei oikeen mikään mätsää,kummallisen näköinen sekasikiö.
https://www.nettimoto.com/harley-davidson/shovel/2850211

Varusteet oli merkattu väärin! Pitäis olla sivuputket ja tulevat selkäkivut!  ;D
Ja ei kai kukaan tommosta tuohon hintaan muutenkaan osta? :rolleyes:

6PPC

Rakennettu rahalla =OCC,  ainakin siltä näyttää

rb


rb


rb