Nettimotosta bongattua

Aloittaja palontie, 28 helmikuu, 2020, 21:19

« edellinen - seuraava »

rb

Harvinaisempi Chopper aihio..

https://www.nettimoto.com/norton/commando/2860881

Norton Commando
1972




Eihän siinä.   Nortonin konehan on helvetin hieno..

palontie

Kattelin eilen samaa,mutta vähän toi tökkii rungon osalta.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: palontie - 01 syyskuu, 2022, 08:04Kattelin eilen samaa,mutta vähän toi tökkii rungon osalta.
Mikäs rungossa?
Omaan makuun runkokin on bueno. :P

palontie

Vähän lyhyt ja ahdas.Vähän simmuun tökkää.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: palontie - 01 syyskuu, 2022, 08:27Vähän lyhyt ja ahdas.Vähän simmuun tökkää.
Mäkin olen lyhyt.. ::)

rb


rb

https://www.tori.fi/lappi/Pannonia_TL250_1972_102351082.htm?ca=18&w=3

Pannonia TL250
1972




Jotenkin kuvittelin, että Pannonia jäi 60- luvulle.

rb


deeäxä

https://huutokaupat.com/3671553/kawasaki-z-1286-cm3-bensiini-96-kw-13500-km

"Möhkö, se ainoa oikea moottoripyörä, se kutosen murina, muuta ei tarvita. Turha tässä sen enempää selitellä kiitos."



perkele noita hintoja, tuo olis vielä ihan tässä nurkalla.  >:(

rb


rb


rb


Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: rb - 04 syyskuu, 2022, 22:25https://www.tori.fi/varsinais-suomi/Puch_125_102395516.htm?ca=18&w=3

Puch 125



Ikinä moista nähnyt.  :o
Jossain listoilla olen nähnyt, mutten luonnossa.. :P

Vakuuttava työkaluarsenaali pukin vieressä..



Noilla ei tullu kuntoon, ni pistäny myyntiin.. :))

rb

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 05 syyskuu, 2022, 07:22Vakuuttava työkaluarsenaali pukin vieressä..
Pari vasaraa ja jakari.
Kyllä niillä jo pitkälle mennään..  8)
Se aina piristää, kun huomaa että kaikki kannat on pyöreänä.
Ja vaihdepoljin hitsattu kiinni..

palontie