Nettimotosta bongattua

Aloittaja palontie, 28 helmikuu, 2020, 21:19

« edellinen - seuraava »

rb

Lainaus käyttäjältä: sössö - 09 maaliskuu, 2023, 22:50mää voisin ostaa harrikan, mutta omasta mielestäni saan paljon hienompiakin pyöriä noiden hinnalla.
Suomessa...... No..... Bompperi poikia lukuun ottamatta muiden kun Harrikoiden rakentaminen on melko lapsipuolen asemassa.
CafeRacerit:

Maailmalla niitä rakennellaan innokkaasti mitä erilaisemmista lähtökohdista, kun meillä se niiden vähä rakentelu jää siihen, että takaloksu poikki ja puolet satulasta ja se on sitten caferacer..

Musta78

Rusty

Lainaus käyttäjältä: sössö - 09 maaliskuu, 2023, 22:50mää voisin ostaa harrikan, mutta omasta mielestäni saan paljon hienompiakin pyöriä noiden hinnalla. aika kalliita ovat.

Mutta kun koitat niin et halua muuta.  ^-^

sössö

ei taida uskaltaa kokeilla :oushit:

tevo

Eijjoo ikinä harrikaa ollu, ei o ja tuskin tullee oolleen, pari kertaa ajanu, ei innosta..

Pande

Lainaus käyttäjältä: tevo - 11 maaliskuu, 2023, 20:04Eijjoo ikinä harrikaa ollu, ei o ja tuskin tullee oolleen, pari kertaa ajanu, ei innosta..
Oletko minä?  :o Meinaan sanasta sanaan olisin voinut samoin kirjoittaa.

Silti monista etenkin vanhoista malleista pidän sekä arvostan merkkiin perehtyneitä entisöijiä ja rakentajia.

tevo

Juu, mut, kyllä mä nuista ennen vm´42 HurleyAnderson malleita ite tykkään.. en vaan halua sotkija käsiäni niihin..

Rusty

Lainaus käyttäjältä: sössö - 11 maaliskuu, 2023, 19:02ei taida uskaltaa kokeilla :oushit:

Annat pikkusormen, vie koko käden.

Ragnar Ök

Lainaus käyttäjältä: tevo - 11 maaliskuu, 2023, 20:11Juu, mut, kyllä mä nuista ennen vm´42 HurleyAnderson malleita ite tykkään.. en vaan halua sotkija käsiäni niihin..
Mä halusin Brough Superiorin, ison V-twinin kansi- tai sivuventtiilisenä,,, jouduin tyytymään Harleyn versioon kun ei vaan perse kestänyt  ;) Mut fiilis ratkaisee ja sen tämä halppisversio antoi 100%

palontie

Rusty

rb

rb

https://www.tori.fi/lappi/Honda_CB_750_97852692.htm?ca=18&w=3

Honda CB 750
1979

2 990€

Luulis häipyvän, kun ei noita tohon hintaan juuri ajokuntoisina ole.

Bantam

Vähän mietityttää, miksi Laverdaa pitää myydä tossa vaiheessa keskeneräisenä?