Nettimotosta bongattua

Aloittaja palontie, 28 helmikuu, 2020, 21:19

« edellinen - seuraava »

rb

rb

rb

rb

rb

rb

rb

LPR

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: rb - 15 elokuu, 2024, 15:32https://www.nettimoto.com/muu-merkki/muu-malli/3129607

Cimatti bat baby
1973

:o
Mielenkiintonen vehjes.. :o
Nokialaiset kottiksen pyörät alla, halvimmat Sebacin takaiskarit, Morinin automaattikone..

rb

rb

Bantam

Takalokasuojassa lukee "Tunturi", kaksoismäntämoottori noissa.

Mulla oli joskus Tunturi-Puch skootteri. "Tunturia" siinä oli varmaan se, että sitä myytiin uutena Tunturin jälleenmyyjillä.

tevo

Lainaus käyttäjältä: Bantam - 16 elokuu, 2024, 20:40Takalokasuojassa lukee "Tunturi", kaksoismäntämoottori noissa.

Mulla oli joskus Tunturi-Puch skootteri. "Tunturia" siinä oli varmaan se, että sitä myytiin uutena Tunturin jälleenmyyjillä.

Eikös nuo tullut osakasoina ja kokosivat sielä Tunturin kellarisa ne?..

LPR

Lainaus käyttäjältä: tevo - 16 elokuu, 2024, 21:37Eikös nuo tullut osakasoina ja kokosivat sielä Tunturin kellarisa ne?..
Oli vielä tuontisäännöstelyn aikaa. Näin saatiin kierrettyä tuontilisenssin tarve, kun oli "kotimaista" tuotantoa.

Bantam

Lainaus käyttäjältä: tevo - 16 elokuu, 2024, 21:37Eikös nuo tullut osakasoina ja kokosivat sielä Tunturin kellarisa ne?..

Itse olen pitänyt tätä keksittynä legendana, olisihan se hieno tarina "suomalaisesta moottoripyöräteollisuudesta", jos jostain löytyisi faktatietoakin.

Jenkeissä Puchia myytiin samoihin aikoihin merkillä "Sears-Puch", eli pelkästään jälleenmyyjän markkinointikikka.