Nettimotosta bongattua

Aloittaja palontie, 28 helmikuu, 2020, 21:19

« edellinen - seuraava »

rb

rb

rb

palontie

Eniten vituttaa kaikki.

Asmo

Lainaus käyttäjältä: palontie - 11 huhtikuu, 2025, 17:00Minkä näköinen noissa on jakopää ja öölipumppu vs Trumppa?

Trumpasta ei ole kovin hyvin selvillä, joten en osaa vertailla. Jytärin kone on ohc, nokkaa pyörittää ketju pyttyjen välissä. Märkäsumppu, öljypumppu on aika vaatimaton mutta ei ole öljyntarvekaan kovin suuri kun moottori on kokonaan vierintälaakeroitu. Öljynsuodattimena on pari verkkosihtiä. Tarjolla on tehokkaampia pumppuja ja suodattimia sekä öljynjäähdyttimiä, mutta viilaamaton kone tulee hyvin toimeen orkkisvarusteilla.

palontie

Eniten vituttaa kaikki.

palontie

Trumpassa näin,ja todella kauan.

Eniten vituttaa kaikki.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: palontie - 11 huhtikuu, 2025, 19:54Trumpassa näin,ja todella kauan.

Puistatus.. :oushit: Harrisin tekeleissä ei ollut jakopäässä edes ajoitusmerkkejä, saati toimivia kiilauria akseleissa.. :shitfan:

Varmaan jollain hakulla kaivaneet kiilaurat..
Living my life on borrowed time
Watching my dreams disappear
My fists slowly clench
As my mind seeks control

palontie

Mulla oli joku trumppa sellainen ettei ollut merkin merkkiä,oli saatananmoinen homma saada nokat kohilleen.
Eniten vituttaa kaikki.

Bantam

Lainaus käyttäjältä: palontie - 11 huhtikuu, 2025, 19:54Trumpassa näin,ja todella kauan.

Trumpassakin näköjään mäntäpumppu. Aikoinaan kun yksi Norton harrastaja kun näki mun -59 Arielin mäntäpumpun sanoi, että Nortonissa oli rataspumppu jo 50-luvulla.

palontie

Toi mäntäpumppu oli jo -50 luvulla Triumpheissa,mulla oli aikoinaan 500 -52 niin siinä oli tuollainen.
Eniten vituttaa kaikki.

rb

rb

palontie

Eniten vituttaa kaikki.

6PPC