Nettimotosta bongattua

Aloittaja palontie, 28 helmikuu, 2020, 21:19

« edellinen - seuraava »

rb

https://www.nettimoto.com/kawasaki/z/3249224

Kawasaki Z 1300
1982

Okei!.... Mut mä olin (mielestäni) eka, joka laittoi varttikatteen Möhköön.. 8)

Pande

Noista kahdesta italilalaisesta (edellisen sivun Cagiva ja Bianchi) jos pitäisi valita, niin kyllä tuo Cagiva olisi enemmän mieleeni. Samassa hintaluokassa kuitenkin.  Sitäpaitsi mulla on jo Bianchi.  :)

Onkohan sama Bianchi ollut ennenkin kaupan vai onko osapuilleen samankuntoisia ollut muuallakin myynnissä? Muistelen että joku ilmoitus on ollut suht samanoloisesta. Tossahan oli joku historia että noita Suomeen tuotiin ihan jonkinlainen erä, toisin kuin useimpia tuon ajan pikku-italialaisia. En nyt äkkiä muista, mutta jossakin lehdessä on tainnut olla asiasta artikkeli.
If money is your hope for independence, you will never have it. The only real security that a man can have in this world is a reserve of knowledge, experience and ability.

Pande

Ei tän näköinen kevari-Honda vissiin Suomessa ollut kovin yleinen toisin kuin myöhemmät? Vai katosivatko nopeasti katukuvasta?

Honda SS 125 A -70 hintaan 2 000 euroa.
If money is your hope for independence, you will never have it. The only real security that a man can have in this world is a reserve of knowledge, experience and ability.

rb

Lainaus käyttäjältä: Pande - 18 kesäkuu, 2025, 19:48Vai katosivatko nopeasti katukuvasta?
Katosi, koska:

Kahdenvuoden päästä piikki Honda näytti tältä, eli seitenkymppiset vanheni käsiin..

rb

rb

Bantam

Noissahan oli se tanko-ohjattu venttiilikoneisto.

rb

rb

Bantam

Gary Grand

In the depths of a mind insane, fantasy and reality are the same..

Springer

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 21 kesäkuu, 2025, 19:30Saiskohan tuon kilvitettyä..
Miksei saisi, onhan siinä valot ja vilkut?

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Springer - 21 kesäkuu, 2025, 19:37Miksei saisi, onhan siinä valot ja vilkut?
Verothan ne ongelma yleensä on..
In the depths of a mind insane, fantasy and reality are the same..

Springer

Bantam

1980 Honda MotoMartin /CBX1000

https://www.ebay.com/itm/357149592554

Tässä on caferaceriin tehty ilmeisesti muutakin kuin katkaistu takalokari?