Nettimotosta bongattua

Aloittaja palontie, 28 helmikuu, 2020, 21:19

« edellinen - seuraava »

Bantam


Bantam


sössö

Lainaus käyttäjältä: Hurtsi1 - 08 helmikuu, 2026, 17:55Tuo on ehkä totta mitä sössö sanoo,mutta jokaisessa pyörässä on varmaan omat omituisuutensa. Mulla ei ole kun kolmesta prätkästä kokemusta mutta jokainen ärsytti jollain osa alueella ja jollain olivat ihan OK. 750 gsxf Suzuki vm-00, 1000 CBR Honda vm -99 ja viimeisin -79 Honda cb 750 k joka oli museopeli. Yleispyöränä minusta paras oli Suzuki, Cebari oli liian kyykky minun kropalle ja museo Hondaa ei saatu ikinä toimimaan niin kun sen olisi kuulunut(kolme moottoripyörä korjaamoa sitä koitti korjata mutta ei vain alkanut toimia) Siinä oli jännä vika, jos pyörä seisoi pitempään kun pari päivää niin aina lähti käyntiin kolmella pytyllä. Kaasarit huollettiin,pestiin vaihdettiin osia ja säädettiin mutta vika pysyi. Piti olla varatulppia kotona ja aina pääsi liikkeelle kun vaihtoi sen yhden tulpan. Lisäksi se tulppa oli aina jompi kumpi keskimmäinen. Jälkeenpäin kun sen myin ja kerroin tästä ongelmasta uudelle omistajalle niin se ei tuntunut olevan ongelma. Liekö tiesi mistä kenkä puristi. Silloin jäin miettimään olisiko tulpan lämpöarvoa muuttamalla alkanut toimia.
On toki ja niihin joko pystyy tai ei pysty vaikuttamaan. Itteä GTssä alkoi ajossa ärsyttämään aikalaisekseenkin aivan umpisurkee etujousitus, en tiedä mitä ne tehtaalla on miettiny vai onko mitään. Ostin jonkun parannussarjan niihin josko sillä saisi paremmaksi, mutta enpä tiedä milloinkohan sellasenkin kerkeisi asentamaan ja perehtymään.

rb


rb

https://www.nettimoto.com/laverda/-/3334062

Laverda 750
1973




Pitkään aikaan ollu yhtään myynnissä ja nyt viikon sisällä kaksi..

Bantam


Bantam


rb


rb

https://www.nettimoto.com/kawasaki/zzr/3334573

Kawasaki ZZR 1100
1993

1 100 €



Ei älyttömillä kilsoilla, joten tosta sais ihan soivan pelin..

Bantam

1970 HONDA CB750



https://www.ebay.co.uk/itm/147145248843

Nätti orkkistuutti, Pink Floydin rumpalinkin mainittu omistaneen.

Bantam

1972 Suzuki GT380J



https://www.ebay.co.uk/itm/389602770588

Rumpujarrulla ja fudusta käyntiin.

Bantam

1975 Kawasaki KH 500



https://www.ebay.co.uk/itm/206061859849

"full nut and bolt restoration
"

rb


rb

https://www.nettimoto.com/jawa/classic/3334733

Jawa 575 350cc
1962




Ei tainnu ihan tommosia joustoja vielä 60- luvulla olla..

Pande

Lainaus käyttäjältä: rb - 12 helmikuu, 2026, 09:20Ei tainnu ihan tommosia joustoja vielä 60- luvulla olla..
Mutta niinhän ilmoituksessa vähän niinkuin sanotaankin.  :))

LainaaEI varmasti toista samanlaista löydy!