Nettimotosta bongattua

Aloittaja palontie, 28 helmikuu, 2020, 21:19

« edellinen - seuraava »

LPR

Lainaus käyttäjältä: rb - 15 helmikuu, 2026, 10:39Nyt kun jokaisella joka tommosen on halunnu:

https://www.nettimoto.com/honda/monkey/3335394

Honda Monkey 125
2019




Alkaa olee semmonen, niin hinnat alkaa pikkuhiljaa painua kohtuullisiksi.
Eivät vissiin käy kaupaksi, kun on uusia ylivuotisia vuoden 2020 Monkeyta vielä myynnissä. Noita ostivat varmaan keski-ikäiset, ketkä nuorena mopoili Monkeylla. Suurin osa on ollut muistomerkkeinä tallissa, kun on valtaosalla ajettu vain joitain satoja kilometrejä. Noita on nyt 29 kpl myynnissä, ja kahdeksalla on ajettu yli 1000 km. Kaksi on ollut enemmänkin ajossa, toisella on ajettu 47000 km ja toisella 12000 km, muut on 2000-5000 km. Eli vaikuttaa, että noita on ostettu pääosin tallin tai mancaven koristeeksi.

Pande

Lainaus käyttäjältä: LPR - 15 helmikuu, 2026, 17:29Eivät vissiin käy kaupaksi, kun on uusia ylivuotisia vuoden 2020 Monkeyta vielä myynnissä.
Myös 125-kuutioisia Daxeja ilmeisesti tuotiin enemmän kuin kysyntää sitten olikaan, sillä näkyy olevan 2023/24-mallisia vielä ajamattomina kaupan. Jos pitäisi tehdä niiden kesken valinta niin jotenkin se Dax olisi enemmän mieleeni.

palontie

Lainaus käyttäjältä: Pande - 15 helmikuu, 2026, 17:32Myös 125-kuutioisia Daxeja ilmeisesti tuotiin enemmän kuin kysyntää sitten olikaan, sillä näkyy olevan 2023/24-mallisia vielä ajamattomina kaupan. Jos pitäisi tehdä niiden kesken valinta niin jotenkin se Dax olisi enemmän mieleeni.

Daxin ottaisin minäkin mielummin.Ois koppimoparissa iso takatalli niin vois ostaakkin,muuten ei kyllä oikeen oo mieltä hankkia.

tevo

Lainaus käyttäjältä: palontie - 15 helmikuu, 2026, 17:37Daxin ottaisin minäkin mielummin.Ois koppimoparissa iso takatalli niin vois ostaakkin,muuten ei kyllä oikeen oo mieltä hankkia.


Mul'ois myytävänä sekovihirijä Kawan ZZZZjottain ...

Pande

Lainaus käyttäjältä: Pande - 13 helmikuu, 2026, 22:30Mutta tämä myydään eniten tarjoavalle.

-82 Yamaha SR500, nyt tarjottu 640 euroa.
1 415 euroon nousi. Lisäksi nouto 199 eur ja käsittelykulu 46 eur eli yhteensä 1 660 euroa. Kuulostaa ihan ok hinnalta, ei ilmainen mutta ei kalliskaan.

sössö

Lainaus käyttäjältä: LPR - 15 helmikuu, 2026, 17:29Eivät vissiin käy kaupaksi, kun on uusia ylivuotisia vuoden 2020 Monkeyta vielä myynnissä. Noita ostivat varmaan keski-ikäiset, ketkä nuorena mopoili Monkeylla. Suurin osa on ollut muistomerkkeinä tallissa, kun on valtaosalla ajettu vain joitain satoja kilometrejä. Noita on nyt 29 kpl myynnissä, ja kahdeksalla on ajettu yli 1000 km. Kaksi on ollut enemmänkin ajossa, toisella on ajettu 47000 km ja toisella 12000 km, muut on 2000-5000 km. Eli vaikuttaa, että noita on ostettu pääosin tallin tai mancaven koristeeksi.
Eihän tommosella juuri mitään tee verrattuna isopyöräseen moottoripyörään. Onhan se toki parempi kuin mopo, mutta aika vähän. Kaikki kulut vaan isompia

LPR

Lainaus käyttäjältä: sössö - 15 helmikuu, 2026, 22:35Eihän tommosella juuri mitään tee verrattuna isopyöräseen moottoripyörään. Onhan se toki parempi kuin mopo, mutta aika vähän. Kaikki kulut vaan isompia
Jossain kaupunkipyörityksessä menis, mutta siihenkin skufu tai enska on parempi.

rb

Joo.... Kakspuolikas 2T enska on se, mitä ois vielä vailla.
Soramonttu on tossa vieressä, joten vois sitä kautta koukata kylälle..


rb


rb


Turre11

Sedällä on tollanen uusiomanki. Ihan ok peli se olis just taajamapyöräks ja kapeille mutkateille. Maantiellä loppuu ajosta mukavuus ja hauskuus. Ja laiskanpulskeahan se on kyllä.

Ei oikein sovi itelle, kun joka paikkaan on isoa tietä, mutta jos joskus alle 2 kiloeuron saa, niin ehkä oston paikka?

Vakuutus ei ollut kallis, paitsi tietty mopoon verrattuna.

E.. Vuos vai jopa kakskin takaperin myytiin kolmen rahan pintaan tonnin verran ajettuja

rb

https://www.nettimoto.com/laverda/-/3335985

Laverda SF 750
1871




Myytävää ei liiemmin ole ilmestynyt.
Mutta jo kolmas Laverda kahteen viikkoon. ???

rb


Bantam

Lainaus käyttäjältä: Turre11 - 17 helmikuu, 2026, 08:22Sedällä on tollanen uusiomanki. Ihan ok peli se olis just taajamapyöräks ja kapeille mutkateille. Maantiellä loppuu ajosta mukavuus ja hauskuus. Ja laiskanpulskeahan se on kyllä.

Ei oikein sovi itelle, kun joka paikkaan on isoa tietä, mutta jos joskus alle 2 kiloeuron saa, niin ehkä oston paikka?

Vakuutus ei ollut kallis, paitsi tietty mopoon verrattuna.

E.. Vuos vai jopa kakskin takaperin myytiin kolmen rahan pintaan tonnin verran ajettuja

Kyllä itse sijoittaisi alle 2 kiloeuroa ennemmin maastokelpoiseen Keeway sähkömopoon. Loppukesästä tulee harrastettua marjastusta ja sellaisen hankinta on ollut mielessä aina kun ollut fillarin kanssa jyrkemmässä ylämäessä. Ei oikein muuta käyttöä sille olisi niin jäänyt hankkimatta. Sähköpyörä kyllä löytyy mutta ei maastokelpoista.

Bantam

Lainaus käyttäjältä: rb - 17 helmikuu, 2026, 08:37https://www.nettimoto.com/laverda/-/3335985

Laverda SF 750
1871




Myytävää ei liiemmin ole ilmestynyt.
Mutta jo kolmas Laverda kahteen viikkoon. ???


Lisätiedoissa kerrotaan koneen olevan Honda-kopio. Aikaisemminkin katsellut, että muistuttaa pelti-Hondan konetta. Hienon näköinen ja kohtuuhintainen pyörä. Vähän arveluttaa, että 50000? ajettuun on konetta jo noinkin laitettu?

Mecumissa oli 75 SFC versio, sen hinta nousi muistaakseni lähelle satkua.