Nettimotosta bongattua

Aloittaja palontie, 28 helmikuu, 2020, 21:19

« edellinen - seuraava »

Bantam

1998 Boss Hoss

https://huutokaupat.com/kohde/6161039/boss-hoss-5-7l-v8-zz4-350hv-todella-upeasti-rakennettu

"Chevrolet Corveten 5,7 V8 (350cui ZZ4) padalla". Tällähän melkein pystyisi yhdistämään moottoripyöräilyn ja jenkkiautoilun kun jotain koppaa vielä rakentaa.

LPR

Lainaus käyttäjältä: tevo - 22 maaliskuu, 2026, 17:12Elä anna periksi, kyllä niitä tullee myyntiin :+1:  ...
Juu, en hätäile. Tuollaista joulun alla ostamaani 1. sukupolven Jammu Phazer kelkkaakin juuri tietyn värisenä etsin kymmenkunta vuotta. En sillein aktiivisesti, mutta silmät ja korvat auki kuitenkin.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: LPR - 22 maaliskuu, 2026, 17:19Juu, en hätäile. Tuollaista joulun alla ostamaani 1. sukupolven Jammu Phazer kelkkaakin juuri tietyn värisenä etsin kymmenkunta vuotta. En sillein aktiivisesti, mutta silmät ja korvat auki kuitenkin.
Tuo pitkäjänteinen ettiminen on kovaa hommaa..
Mä haluaisin sinapinvärisen coupe Marinan, mutta eihän niitä enää ole. :)) Onneksi.. :rolleyes: Joutuisi vielä ostamaan.. :fakjuu:

1976 Yamaha DT 125 olis kanssa kiva taas omistaa, mutta en uskalla ostoilmoitusta laittaa mihinkään, kun semmonen pomppaisi heti esille jostain tallin kätköistä. :panic:

Tai 1975 Valiant Custom.. @Wilburi lla semmonen olis..
Vai joko ehti kaupat tehdä. :thinking:

Onneksi pihassa on kaikenmaailman ryytöjä ihan kotitarpeiksi, niin uusien hommaaminen on rahasta kiinni. :pokaali:

Wilburi

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 22 maaliskuu, 2026, 18:35Tuo pitkäjänteinen ettiminen on kovaa hommaa..
Mä haluaisin sinapinvärisen coupe Marinan, mutta eihän niitä enää ole. :)) Onneksi.. :rolleyes: Joutuisi vielä ostamaan.. :fakjuu:

1976 Yamaha DT 125 olis kanssa kiva taas omistaa, mutta en uskalla ostoilmoitusta laittaa mihinkään, kun semmonen pomppaisi heti esille jostain tallin kätköistä. :panic:

Tai 1975 Valiant Custom.. @Wilburi lla semmonen olis..
Vai joko ehti kaupat tehdä. :thinking:

Onneksi pihassa on kaikenmaailman ryytöjä ihan kotitarpeiksi, niin uusien hommaaminen on rahasta kiinni. :pokaali:

Tuolla se tallissa napottaa  ;D

Ja paperillahan tuo on -76

Mielenkiintoa kuulemma siihen riittää mut en oo tarjousta vielä kuullu tältä ostattelialta.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Wilburi - 22 maaliskuu, 2026, 18:41Tuolla se tallissa napottaa  ;D

Ja paperillahan tuo on -76

Mielenkiintoa kuulemma siihen riittää mut en oo tarjousta vielä kuullu tältä ostattelialta.
Jännä homma.. :thinking:
Mun Vallukin oli -76 käyttöönotettu. :suspect:

Voin kuvitella miten tekis mieli, muttei ole rahaa heittää riittävästi.. :rolleyes: Tai ei ole valmis vaan heittämään tarpeeksi rahaa likoon.. :oushit:
Olisko se sen arvoista?
Ehkä.. :panic:
Kaikkea en saisi takaisin, vaikka Vallu oliskin pihassa. Olisko se sama? :o  Ei todellakaan. Tuntuisko se samalta? Ehkä..
Haluanko samaa? En.

Tämmösiä tullu pyöriteltyä jo muutaman kerran pään sisällä..

Mikäs se sun Vallu on? VH41C5R1...? Mulla oli ..62653
Eli; Valiant, price range; High, 4D sedan, C; 225 kutvonen, valmistusvuosi 1975, koottu WindsoRissa/ Kanadassa..
Valmistusmäärä viimeisenäkin vuonna on ollut ihan huomattava kun 62652 muuta Valianttia on tehty. 8)

LPR

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 22 maaliskuu, 2026, 18:35Mä haluaisin sinapinvärisen coupe Marinan, mutta eihän niitä enää ole. Onneksi.. Joutuisi vielä ostamaan..
Hiljattain möin kaksi, tai onhan tästä jo jokunen vuosi...

Wilburi

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 22 maaliskuu, 2026, 19:20Jännä homma.. :thinking:
Mun Vallukin oli -76 käyttöönotettu. :suspect:

Voin kuvitella miten tekis mieli, muttei ole rahaa heittää riittävästi.. :rolleyes: Tai ei ole valmis vaan heittämään tarpeeksi rahaa likoon.. :oushit:
Olisko se sen arvoista?
Ehkä.. :panic:
Kaikkea en saisi takaisin, vaikka Vallu oliskin pihassa. Olisko se sama? :o  Ei todellakaan. Tuntuisko se samalta? Ehkä..
Haluanko samaa? En.

Tämmösiä tullu pyöriteltyä jo muutaman kerran pään sisällä..

Mikäs se sun Vallu on? VH41C5R1...? Mulla oli ..62653
Eli; Valiant, price range; High, 4D sedan, C; 225 kutvonen, valmistusvuosi 1975, koottu WindsoRissa/ Kanadassa..
Valmistusmäärä viimeisenäkin vuonna on ollut ihan huomattava kun 62652 muuta Valianttia on tehty. 8)

Vh41c5f...

Newark De  muistaakseni missä tehty.

On mulla chrysler corporation prodution broadcast sheet laminoituna laatikossa.

Löyty takapenkin alta ja vähä hapero niin siksi laminoitu.

Liian siistihän tuo on mullekkin tuo laitos  ::)

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: LPR - 22 maaliskuu, 2026, 19:24Hiljattain möin kaksi, tai onhan tästä jo jokunen vuosi...
Mä silppusin romurin kuormaan omani.
No, se tapahtui -90, mutta mennyt on mennyttä..

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Wilburi - 22 maaliskuu, 2026, 19:40Vh41c5f...

Newark De  muistaakseni missä tehty.

On mulla chrysler corporation prodution broadcast sheet laminoituna laatikossa.

Löyty takapenkin alta ja vähä hapero niin siksi laminoitu.

Liian siistihän tuo on mullekkin tuo laitos  ::)
Se onkin jenkki.. :o
Mä luulin että Custom oli Kanadan oma malli. O:-)

rb

https://www.nettimoto.com/suzuki/gsx/3351682

Suzuki GSX 1100 EF
1986

Perus pyörähän se on.
Mutta toi on jostain syystä aina miellyttänyt silmää..

stana

Tuommoinen efe pitäis taas joskus hommata, viimeksi jäi homma kesken.

palontie

rb

rb

Lainaus käyttäjältä: stana - 24 maaliskuu, 2026, 16:20Tuommoinen efe pitäis taas joskus hommata, viimeksi jäi homma kesken.
Siitä lievä projekti.

https://www.nettimoto.com/suzuki/gsx/3352284

Suzuki GSX 1100 EF
1985

Mut pyyntikään ei ole paha..

sössö

Lainaus käyttäjältä: rb - 24 maaliskuu, 2026, 18:39https://www.nettimoto.com/suzuki/gt/3352292

Suzuki GT 750
1973

vesipyssyt on kyllä hintansa pitäneet, onko noissa ollu jäähdytetyt levyt vakiona?