Nettimotosta bongattua

Aloittaja palontie, 28 helmikuu, 2020, 21:19

« edellinen - seuraava »

rb

Mua jäi häiritsemään:

Kun myyntipuheen mukaan   "Huolellisesti ja perusteellisesti entisöity"  niin kaasarien UÄ pesu ois ollu pikku juttu.

rb

Bantam

Bantam

XL 1200 Sportster Suomipyörä

https://www.nettimoto.com/harley-davidson/sportster/3343330

Osui marketplacessa silmään taustan takia. Tuolla "Shellillä" tuli joskus käytyä kuukausittain. Varmaan täälläkin tunnistetaan missä se on?

Pande

Lainaus käyttäjältä: Bantam - 08 huhtikuu, 2026, 18:34Tuolla "Shellillä" tuli joskus käytyä kuukausittain. Varmaan täälläkin tunnistetaan missä se on?
Toki ja omistakin moottoripyöristä olen tuossa kuvia ottanut, taitavat vain olla sen verran vanhoja että ovat filmi- ja paperimuodossa kun en äkkietsinnällä löydä sähköisistä arkistoista.  ;)

Pande

Lainaus käyttäjältä: Pande - 08 huhtikuu, 2026, 18:38Toki ja omistakin moottoripyöristä olen tuossa kuvia ottanut, taitavat vain olla sen verran vanhoja että ovat filmi- ja paperimuodossa kun en äkkietsinnällä löydä sähköisistä arkistoista.  ;)
Eikäku olipa ainakin yksi digikuvakin parinkymmenen vuoden takaa.

Bantam

Tuolla Paippisten Shellillä oli aikoinaan Lada-kerhon kokoontumisajot kuukausittain. Samana päivänä oli usein myös Steyr-Puch pikkuautojen kokoontuminen. Niitä oli yllättävää kyllä usein runsaammin kuin Ladoja.

sössö

Lainaus käyttäjältä: rb - 08 huhtikuu, 2026, 08:02Mua jäi häiritsemään:

Kun myyntipuheen mukaan   "Huolellisesti ja perusteellisesti entisöity"  niin kaasarien UÄ pesu ois ollu pikku juttu.
no juu tai löpössä harjaaminen, toisaalta tommosiksi pikipaakuiksi noi tuntuu muuttuvan aika äkkiä jos vähänkin ajaa. Vähän samoin kuin vaikka takavanne jollei ole semmosta pappatunturimallin ketjukoteloa

Pande

Lainaus käyttäjältä: Bantam - 08 huhtikuu, 2026, 18:44Tuolla Paippisten Shellillä oli aikoinaan Lada-kerhon kokoontumisajot kuukausittain. Samana päivänä oli usein myös Steyr-Puch pikkuautojen kokoontuminen. Niitä oli yllättävää kyllä usein runsaammin kuin Ladoja.
Siellähän ne olivat myös Sportcar Breakfast Clubit. Oliko niin että tuosta alkoivat, sitten vähän aikaa ilmailumuseolla ja nykyään jo muutaman vuoden ajan Gustavelundissa Tuusulanjärven rannalla. Eli tiettyjen kesälauantaiaamujen urheiluautokokoontumiset.

Bantam

Niillä "Cash money"-miehillä oli myös vintagemyymälä siinä myymälärakennuksessa, nythän se on siinä Vanhalla Unkalla Tuusulan Hämeentiellä.

rb

rb

https://www.nettimoto.com/kawasaki/gpz/3360670

Kawasaki GPZ
1990

Vähän oudoksuttaa toi laukkujen asennus. ???
Jos niihin mättää vähänkin enemmin jotain painavaa, niin ajokokemuksesta voi tulla aika mielenkiintoinen.
Tohon vielä joku fat Lady kyytiin, niin Kawan eturengas ei maata tavoita.

sössö

laukkujen pohjatkin pakokaasusta kuumat ja paskaset

cdi

Lainaus käyttäjältä: rb - 07 huhtikuu, 2026, 21:30Se porukka joka niillä aikoinaan ajeli, ajelee nyt rollaattorilla.
Mut PV ja Manki..
Niistä tuntuu olevan nykynuorisokin kiinnostunut ainakin täkäläisen katukuvan perusteella, joten se Hype voi jatkua ties kuinka pitkään.

S**tana pitääkö tässä vielä alkaa rollaattoria ostamaan.Justiinsa laitoin mp ymärivuotiseen vakuutukseen.

Bantam

IC 350 Jupiter 1961

https://www.facebook.com/marketplace/item/1479166620409090/

Myyntitekstiä luettaessa tuli mieleen Sliippareiden Saaran Jaavan alku, missä todettiin: "Saatana, tää on kyllä viimene itäpyörä, minkä mä ostan."